Pagal pirminį planą, vyriausybė taip pat skirs daugiau nei 500 mln. svarų įvairiausioms paskatinimo programoms, kuriomis būtų siekiama paskatinti žmones persėsti į elektra arba vandeniliu varomas transporto priemones.
2030 metais įsigaliosiantis benzininių ir dyzelinių variklių draudimas nereiškia, jog Jungtinės Karalystės gyventojai negalės naudotis vidaus degimo variklį turinčiais automobiliais. Naudoti automobiliai su benzininiais ir dyzeliniais varikliais nebus draudžiami.
Šie naujausi Jungtinės Karalystės vyriausybės planai neturėtų labai stipriai nustebinti. Ji nėra vienintelė šalis Europoje, kuri planuoja uždrausti naujų automobilių su benzininiais arba dyzeliniais varikliais prekybą. Vis dėlto, daugelis šios vyriausybės kritikų teigia, jog kai ateis metas vykdyti šį nutarimą, draudimas gali būti nukeltas į ateitį ar netgi atšauktas.
Nemažai diskusijų sukėlęs D.Britanijos vyriausybės sprendimas šiandien įgavo oficialų pavidalą. Vyriausybės atstovai paskelbė, jog nuo 2030 metų Jungtinėje Karalystėje nebus galima įsigyti naujų automobilių, turinčių tik vidaus degimo variklį. Tuo tarpu hibridinę pavarą turinčių modelių prekyba bus uždrausta šiek tiek vėliau – nuo 2035 metų.
Vyriausybė planuoja, jog hibridiniams automobiliams keliami reikalavimai bus paskelbti truputėlį vėliau, tačiau dabar yra žinoma, jog hibridinę pavarą turintys automobiliai privalės nuvažiuoti, kol kas, neįvardijamą atstumą, naudojant vien elektros energiją.
Paskelbus šį nutarimą, vyriausybės atstovai pridūrė, jog sulig šiuo sprendimu pradės 4 mlrd. svarų siekiančias investicijas į įkrovimo stotelių infrastruktūrą ir elektromobiliams skirtų baterijų gamybą.
Nemažai diskusijų sukėlęs D.Britanijos vyriausybės sprendimas šiandien įgavo oficialų pavidalą. Vyriausybės atstovai paskelbė, jog nuo 2030 metų Jungtinėje Karalystėje nebus galima įsigyti naujų automobilių, turinčių tik vidaus degimo variklį. Tuo tarpu hibridinę pavarą turinčių modelių prekyba bus uždrausta šiek tiek vėliau – nuo 2035 metų.
Vyriausybė planuoja, jog hibridiniams automobiliams keliami reikalavimai bus paskelbti truputėlį vėliau, tačiau dabar yra žinoma, jog hibridinę pavarą turintys automobiliai privalės nuvažiuoti, kol kas, neįvardijamą atstumą, naudojant vien elektros energiją.
Paskelbus šį nutarimą, vyriausybės atstovai pridūrė, jog sulig šiuo sprendimu pradės 4 mlrd. svarų siekiančias investicijas į įkrovimo stotelių infrastruktūrą ir elektromobiliams skirtų baterijų gamybą.