Apie pačią „Paul Ricard“ trasą
„Paul Ricard“ žiedas ypatingas savo Mistralio tiesiąja, kurią pasikeitę savininkai jau modifikavimo praeityje, siekiant užtikrinti trasos saugumą. Dar vienas šios trasos išskirtinumas – pailga forma ir greitis. Po rekonstrukcijos, trasa turi begalę skirtingų ilgių variacijų nuo 5,824 km iki 3,812 km. Galutinai trasą renovavus 2000-taisiais, ji tapo pavyzdžiu toli gražu ne vienam tokio pobūdžio pasauliniam objektui. Tai patvirtina ir faktas, kad po dviejų savaičių čia rinksis ir „Formulės 1“ pilotai „Formula 1 Emirates Grand Prix De France 2021“ lenktynėms. Po ilgos pertraukos, formulės lenktynės į šią trasą grįžo 2018-ais metais. Nenuostabu, kad ir trasos rekordas priklauso ne kam kitam, kaip šios serijos pilotui Sebastianui Veteliui. Jis 5,842 km ilgio trasą įveikė per 1 min. 3,270 sekundės (2019-ųjų metų „French Grand Prix“ metu).
Tuo tarpu, „European Le Mans“ serija čia pirmą kartą įvyko 2013-aisiais, sezoną uždarant prancūzišku stiliumi. Tarp šios serijos dalyvių ir važiuotų lenktynių, geriausio laiko autoriumi 2020 metais tapo „LeMans Prototype 2” („LMP2”) tipo bolidu „Aurus 01” lenktyniavęs Olandijos sportininkas Nyck de Vries.
Pasiruošimas „4H of Le Castellet“ lenktynėms
Šioms lenktynėms Julius Adomavičius pradėjo ruoštis praktiškai iškart, kai nepavyko išvykti į Austriją: tinkamas savęs nuteikimas prasideda ganėtinai anksti, po to – laikas trasos analizavimui, o atsiradus galimybei – ir treniruotėms simuliatoriaus pagalba: bent taip galima išmokti trasą, jos posūkius ir viražus, teoriškai pamėginti suprasti pagreičius po tiesiųjų atskriejant į posūkius, įvertinti stabdymo taškus. „Žinoma, simuliatoriai padeda, bet tik teoriškai. Šios lenktynės „Paul Ricarde“ bus pirmos, visada smagu pabandyti kažką naujo. Kiekviena trasa turi savitų bruožų, ši – pailga, ganėtinai greita, plokščia, mažai reljefo. Žinoma, vienaip atrodo žvelgiant į žemėlapius ar sėdint už simuliatoriaus vairo, visai kitaip atrodys gyvai. Gaila tos neplanuotai atsiradusios pertraukos tarp lenktynių ir praleisto etapo, bet dar laukia ketverios lenktynės, mėginsiu atsigriebti.“ – apie pasiruošimą ir lenktynių laukimą sakė Julius.
Iš Lietuvos sportininkas išskrenda šiandien, trečiadienį. Julius atstovaus „Inter Europol Competition“ komandą ir varžysis „LMP3” tipo „Ligier JS P320 – Nissan“ bolidu. Jau anksčiau apie šią techniką jaunuolis pasakojo, kad persėdus iš automobilio, yra prie ko priprasti ir su kuo apsiprasti. Kartu su Juliumi, komandos garbę gins Lenkijos lenktynininkas Mateusz Kaprzyk ir italas Mattia Pasini, LeMane pasirodęs tiesiai iš pasaulinių motociklų lenktynių.
Po trečiadienio kelionės, sportininko su komanda laukia laisvos treniruotės ir apėjimas aplink trasą („track walk“). Penktadienį – dar daugiau treniruočių, kurių viena skirta specialiai bronzines FIA licencijas turintiems sportininkams. Šeštadienį – dar daugiau treniruočių ir kvalifikacija, o pačios lenktynės – sekmadienį, 11 valandą vietos laiku (tai būtų 12 valandą Lietuvoje).