Nors virtuvė ir drabužiai viename sakinyje skamba eklektiškai, šiame salone jie sudaro prabangią ir estetišką dermę. Ją mados dizainerė Julija su interjero dizainere Milda Jasponyte ir siekė sukurti, kai leido laiką mąstydamos, kurios detalės geriausiai atitiktų „Julia Janus“ prekės ženklo vertybes ir pabrėžtų Baltijos šalių kultūrą, šiaurietiškos šeimos įvaizdį bei moteriškumą. Dėl šio neskubraus, bet kruopštaus darbo principo visi dizaino elementai turi savo vietą – ar tai būtų akmens formos žvakė, ar lėkštėje patiektas pakabukas, ar visas kampelis stilizuotos virtuvės su kriaukle indams plauti šalia kasos aparato.
„Kodėl tiek dėmesio interjerui? Vertinu visumą. Juk restorane svarbus ne tik maistas, bet ir aplinka, aptarnavimas. Tas pats ir su drabužių salonu – vien gerų drabužių neužtenka. Todėl puoselėdami „Julia Janus“ salonus žengėme dar vieną, Lietuvoje gana retą žingsnį, ir nusprendėme daugiau dėmesio skirti savo pardavėjoms. Mano prašymu ir jų sutikimu, pardavėjomis pasirūpino garsi Vilniaus stilistė Rūta Morozovienė. Kiekvienai pardavėjai ji sukūrė asmenybę atitinkantį ir prekės ženklo vertybes atspindintį stilių – pasirūpino viskuo – nuo drabužių iki šukuosenų ir grimo pamokų“, – pasakojo „Julia Janus“ kūrybos vadovė.
„Julia Janus“ salonų darbuotojų įvaizdis, nuo šiol – ilgalaikis mados dizainerės Julijos ir plaukų stilistės Rūtos Morozovienės projektas. Merginų plaukų ir grimo korekcijos vyks periodiškai kas porą mėnesių.