Kaip trečiadienį pranešė Kauno savivaldybė, įrengus žiedus tilto prieigose Vilijampolės pusėje Brastos gatvėje ir Neries krantinėje, turėtų sumažėti ant tilto piko metu susidarantys kamščiai.
„Tiek ant pačio tilto, tiek jo prieigose piko metu nuolat susidaro didelės eismo spūstys. Vakarinio piko metu jos nusidriekia iki pat pilies žiedo, kuris taip pat užsikemša. Turint omenyje, kad šioje miesto vietoje statomi net keli verslo centrai, automobilių srautai ateityje dar labiau išaugs“, – savivaldybės pranešime teigia administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Planuojama, kad po rekonstrukcijos vairuotojai, atvažiuojantys nuo centro pusės, galės kirtę tiltą nestodami važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami važiuoti link Brastos gatvės ar Neries krantinės, turės įveikti žiedines sankryžas, kurias sujungs po tiltu einanti gatvė.
„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“, – aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Pasak savivaldybės, sprendimas yra susijęs su ir su planuojamu Kėdainių tiltu. Jį pastačius, išaugs nuo Šilainių atvykstančių automobilių srautai, kurie papildomai apkraus Neries krantinę ir Brastos gatvę.
Šiuo metu rengiamas naujojo transporto mazgo techninis projektas, jį užbaigti planuojama iki gegužės mėnesio pabaigos. Tuomet bus skelbiami statybos darbų viešieji pirkimai. Konkurso metu parinkus geriausią kainą pasiūliusią kompaniją, ji pradės darbus, kuriuos planuojama užbaigti 2019 metais.
Rytinio ir vakarinio piko metu P. Vileišio tiltu vidutiniškai per valandą pravažiuoja 4 tūkst. automobilių.