„Hondos atsikračiau pačiu nemaloniausiu būdu - patekau į avariją. Automobilio galinė dalis buvo sumaitota, todėl iš dalies buvo liūdna ir iš dalies nuo širdies nukrito akmuo.“
„Pradėjęs ieškoti kitos mašinos, norėjau nusipirkti tik vieną, mano svajonių automobilį - Golf R32. Vis dėlto, dėl pasikeitusių įstatymų ir reikalavimų, Kanadoje surasti galingiausią Golfo versiją yra labai sunku“
Paieškos užtruko maždaug septynis-aštuonis mėnesius. Nors norėtume pasakyti, kad Jonathanas sugebėjo surasti nepriekaištingą egzempliorių, kuris neskleidė ne vieno pašalinio garso, tačiau viskas buvo kitaip.
„Interjeras buvo apgailėtinos būklės. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie variklį bei kėbulą. Viską reikėjo tvarkyti, tačiau iššūkius aš mėgstu, todėl tai nebuvo problema.“
Kaip pasakė, taip padarė. Sėdynės buvo persiūtos, subraižytos apdailos detalės buvo pakeistos, net R32 ženkliukas buvo nupoliruotas ir padengtas chromu.
Prie šių dalykų reikėtų pridėti europinio modelio ciferbaltus, JDM užlenkiamus veidrodėlius, iš anglies pluošto pagamintą kapotą, JOM radiatoriaus groteles, Seat Cupra splitterį, europinio modelio galinius žibintus ir VW Polo galinį lango valytuvą.
O dabar svarbiausios modifikacijos - 17x8.5 ir 17x9.5 BW Motorsports ratlankiai, orinės pakabos komplektas, Precision HP6262S-B turbina, ir perprogramuotas variklio kompiuteris. Dabar 3.2 litro motoras išvysto 409 arklio galias ir 543 NM sukimo momentą.
„Dabar galiu prie šviesoforo nubausti galingesnius BMW ar net Audi RS4“, - priduria Jonathanas.