• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą savaičių Jonas Karklys dar tik jaukinosi naująjį „Hyundai i30 N TCR“ bolidą ir svarstė kaip jam seksis debiutinėse „ADAC TCR Germany“ čempionato lenktynėse, nes Vokietijoje vykstančios pirmenybės tikrai nėra vienos iš tų, į kurias galėtum vykti įjungęs „Easy“ režimą.
Treniruotėse – vėl tarp greičiausių
Jonas su kolegomis iš „ADAC TCR Germany“ čempionato, lenktynių trasoje susipažino truputėlį anksčiau. Balandžio mėnesio pabaigoje įvykusiuose bandymuose Jonas Karklys su komandos nariais dalyvavo oficialiuose „ADAC TCR Germany“ testuose, kuriuose pademonstravo džiuginantį važiavimo tempą.
Dvejas dienas trukusiose bandymuose „NordPass“ komandos atstovas užfiksavo greičiausią vieno rato įveikimo rezultatą ir visiems konkurentams parodė, jog jis nori kovoti tik dėl aukščiausiųjų pozicijų.
Panašų vaizdą buvo galima išvysti ir praėjusį lenktynių savaitgalį, kuris, kaip visada, prasideda nuo treniruočių, o jose – rezultatų lentelėje aukštai įsitaisiusi Jono Karklio pavardė.

Pirmos treniruotės metu Jonas pademonstravo trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką, o antrosios treniruotės metu – penktą geriausią rezultatą.

Prieš keletą savaičių Jonas Karklys dar tik jaukinosi naująjį „Hyundai i30 N TCR“ bolidą ir svarstė kaip jam seksis debiutinėse „ADAC TCR Germany“ čempionato lenktynėse, nes Vokietijoje vykstančios pirmenybės tikrai nėra vienos iš tų, į kurias galėtum vykti įjungęs „Easy“ režimą.
Treniruotėse – vėl tarp greičiausių
Jonas su kolegomis iš „ADAC TCR Germany“ čempionato, lenktynių trasoje susipažino truputėlį anksčiau. Balandžio mėnesio pabaigoje įvykusiuose bandymuose Jonas Karklys su komandos nariais dalyvavo oficialiuose „ADAC TCR Germany“ testuose, kuriuose pademonstravo džiuginantį važiavimo tempą.
Dvejas dienas trukusiose bandymuose „NordPass“ komandos atstovas užfiksavo greičiausią vieno rato įveikimo rezultatą ir visiems konkurentams parodė, jog jis nori kovoti tik dėl aukščiausiųjų pozicijų.
Panašų vaizdą buvo galima išvysti ir praėjusį lenktynių savaitgalį, kuris, kaip visada, prasideda nuo treniruočių, o jose – rezultatų lentelėje aukštai įsitaisiusi Jono Karklio pavardė.

Pirmos treniruotės metu Jonas pademonstravo trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką, o antrosios treniruotės metu – penktą geriausią rezultatą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Pirmos treniruotės metu Jonas pademonstravo trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką, o antrosios treniruotės metu – penktą geriausią rezultatą.


Pirmose lenktynėse – plyšusi padanga
„ADAC TCR Germany“ pirmenybėse dalyvaujantys lenktynininkai nėra tie, kurie yra linkę lengvai užleisti aukštesnę poziciją.
Pirmose savaitgalio lenktynėse Jonas Karklys startavo iš 6-osios pozicijos, apsuptas „Honda“, „Hyundai“ ir „Volkswagen“ automobilius vairuojančių konkurentų.
Netrukus, didžioji dalis dalyvių pasiskirstė į kelis būrius, kuriuose vyko mikro dvikovos dėl aukštesnių pozicijų. Lietuvis nuo pat pirmų akimirkų „užsidarė“ į mažąjį burbulą kartu su Eriku Scalvini ir Rene Kircheriu.
„Cupra Leon TCR“ vairavęs Erikas Scalvini iškart pradėjo spausti lietuvį ir ne vieną kartą bandė sukurti galimybę aplenkti. Vis dėlto, jaunatviškas maksimalizmas turi ne tik privalumų, bet ir trūkumų. Jauno lenktynininko klaidos leido lietuviui atitrūkti, o Rene Kircheriui – aplenkti Eriką Scalvini.
Vis dėlto, įpusėjus lenktynėms, nuožmusis Erikas Scalvini, iš visos širdies trokšdamas aplenkti lietuvį, viename iš trasos posūkių stumtelėjo galinę Jono vairuojamo „Hyundai i30 N TCR“ dalį ir pakilo į aukštesnę poziciją.

REKLAMA

Pirmos treniruotės metu Jonas pademonstravo trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką, o antrosios treniruotės metu – penktą geriausią rezultatą.


Šis manevras suerzino ne tik lietuvį, bet ir atkreipė teisėjų dėmesį. Atsižvelgę į įvykusią situaciją, lietuvį apstumdęs Erikas Scalvini turėjo Joną Karklį praleisti į priekį ir tokiu būdu atiduoti nesąžiningais metodais laimėtą aukštesnę poziciją, bet tai buvo mažiausios lietuvio bėdos.
„Iš pradžių viskas klostėsi tikrai neblogai ir buvo galima pakovoti dėl penktos, ketvirtos ar net trečios vietos, tačiau reguliuodami automobilį neįvertinom, kaip greitai gali sudilti „Yokohama” padangos”,  – po pirmųjų lenktynių mintimis dalijosi J. Karklys.
„Praėjus maždaug pusei lenktynių distancijos, tiesiog negalėjau laikyti didesnio tempo, nes kiekviename rate jaučiau, kad darosi vis sunkiau išlaikyti automobilį ant kelio. Likus trims ratams, priekinė kairė padanga tiesiog plyšo ir galvojau, kad net nepasieksiu finišo”.
Į pirmąjį finišą lenktynininkas iš Lietuvos atriedėjo aštuntoje vietoje, tik pačioje varžybų pabaigoje praleidęs du sportininkus.

REKLAMA
REKLAMA


Antrose varžybose – nusišypsojo sėkmė
Pirmosios lenktynės lietuviui buvo ganėtinai nervingos, bet tai nebuvo priežastis nuleisti rankų. Visgi, prieš akis – antroji savaitgalio kvalifikacija ir antros savaitgalio lenktynės per kurias galima atsikovoti tai, ką lietuvis prarado pirmose lenktynėse.

Deja, antrosios kvalifikacijos metu visas kortas sumaišė netikėtai sustabdyta kvalifikacija. Dėl trasoje sugedusio automobilio buvo nuspręsta iškelti raudoną vėliavą ir tokiu būdu padaryti mažytę pauzę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, teisėjams leidus pratęsti kvalifikaciją,iš dangaus pasipylė lietus. Jonas Karklys spėjo pravažiuoti tik keturis ratus su senu padangų komplektu ir nespėjo užfiksuoti greitojo rato. Tai leido parodyti tik devintąjį rezultatą.

REKLAMA

Pirmos treniruotės metu Jonas pademonstravo trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką, o antrosios treniruotės metu – penktą geriausią rezultatą.


„Per sekmadienio kvalifikaciją atrodė pavyks parodyt gerą tempą, tačiau kortos sukrito ne pagal planą ir teko startuoti iš rikiuotės vidurio. Matėme, kad artėja lietus, bet neplanavome, kad bus parodyta raudona vėliava ir teks restartuoti jau per lietų. Gaila, tačiau kartais atsitinka ir taip”, – kalbėjo Jonas.
Antrųjų lenktynių metu puikiai startavęs lietuvis iškart pakilo dvejomis pozicijos aukščiau – iš devintosios į septintąją, o lenktynėms įpusėjus, pakilo į šeštąją vietą ir debiutinį lenktynių savaitgalį „ADAC TCR Germany“ pirmenybėse užbaigė 6-oje pozicijoje.
„Šios varžybos buvo kur kas geresnės. Sureguliavome automobilį labiau konservatyvesniam padangų dėvėjimuisi ir tai pasiteisino. Žinoma, iš pat pradžių buvo sunku palaikyti labai didelį tempą, tačiau sutaupytos padangos po to leido būti greitam”, – pridūrė Jonas Karklys.

REKLAMA


Sekantis etapas – Austrijoje
Kelios dešimtys „ADAC TCR Germany“ čempionato dalyvių dabar planuoja keliauti į Austrijoje esančią „Red Bull Ring“ trasą, kuri šiemet vėl priims ir Formulės 1 dalyvius.
„Laukiame antrojo etapo, kuris įvyks labai gražiose apylinkėse įsikūrusioje trasoje, Austrijoje. Esu čia važiavęs dukart, bet tai labai nepalengvins situacijos, nes teks derinti automobilį nuo pradžių. Tai – labai greita trasa, turi ilgas tiesiąsias bei greitus posūkius bei pasižymi dideliu aukštingumu“, – trasos ypatumais dalijasi Jonas.
Sekantis „ADAC TCR Germany“ etapas įvyks birželio 11-13 dienomis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų