Pirmose lenktynėse – plyšusi padanga
„ADAC TCR Germany“ pirmenybėse dalyvaujantys lenktynininkai nėra tie, kurie yra linkę lengvai užleisti aukštesnę poziciją.
Pirmose savaitgalio lenktynėse Jonas Karklys startavo iš 6-osios pozicijos, apsuptas „Honda“, „Hyundai“ ir „Volkswagen“ automobilius vairuojančių konkurentų.
Netrukus, didžioji dalis dalyvių pasiskirstė į kelis būrius, kuriuose vyko mikro dvikovos dėl aukštesnių pozicijų. Lietuvis nuo pat pirmų akimirkų „užsidarė“ į mažąjį burbulą kartu su Eriku Scalvini ir Rene Kircheriu.
„Cupra Leon TCR“ vairavęs Erikas Scalvini iškart pradėjo spausti lietuvį ir ne vieną kartą bandė sukurti galimybę aplenkti. Vis dėlto, jaunatviškas maksimalizmas turi ne tik privalumų, bet ir trūkumų. Jauno lenktynininko klaidos leido lietuviui atitrūkti, o Rene Kircheriui – aplenkti Eriką Scalvini.
Vis dėlto, įpusėjus lenktynėms, nuožmusis Erikas Scalvini, iš visos širdies trokšdamas aplenkti lietuvį, viename iš trasos posūkių stumtelėjo galinę Jono vairuojamo „Hyundai i30 N TCR“ dalį ir pakilo į aukštesnę poziciją.
Šis manevras suerzino ne tik lietuvį, bet ir atkreipė teisėjų dėmesį. Atsižvelgę į įvykusią situaciją, lietuvį apstumdęs Erikas Scalvini turėjo Joną Karklį praleisti į priekį ir tokiu būdu atiduoti nesąžiningais metodais laimėtą aukštesnę poziciją, bet tai buvo mažiausios lietuvio bėdos.
„Iš pradžių viskas klostėsi tikrai neblogai ir buvo galima pakovoti dėl penktos, ketvirtos ar net trečios vietos, tačiau reguliuodami automobilį neįvertinom, kaip greitai gali sudilti „Yokohama” padangos”, – po pirmųjų lenktynių mintimis dalijosi J. Karklys.
„Praėjus maždaug pusei lenktynių distancijos, tiesiog negalėjau laikyti didesnio tempo, nes kiekviename rate jaučiau, kad darosi vis sunkiau išlaikyti automobilį ant kelio. Likus trims ratams, priekinė kairė padanga tiesiog plyšo ir galvojau, kad net nepasieksiu finišo”.
Į pirmąjį finišą lenktynininkas iš Lietuvos atriedėjo aštuntoje vietoje, tik pačioje varžybų pabaigoje praleidęs du sportininkus.
Antrose varžybose – nusišypsojo sėkmė
Pirmosios lenktynės lietuviui buvo ganėtinai nervingos, bet tai nebuvo priežastis nuleisti rankų. Visgi, prieš akis – antroji savaitgalio kvalifikacija ir antros savaitgalio lenktynės per kurias galima atsikovoti tai, ką lietuvis prarado pirmose lenktynėse.
Deja, antrosios kvalifikacijos metu visas kortas sumaišė netikėtai sustabdyta kvalifikacija. Dėl trasoje sugedusio automobilio buvo nuspręsta iškelti raudoną vėliavą ir tokiu būdu padaryti mažytę pauzę.
Vis dėlto, teisėjams leidus pratęsti kvalifikaciją,iš dangaus pasipylė lietus. Jonas Karklys spėjo pravažiuoti tik keturis ratus su senu padangų komplektu ir nespėjo užfiksuoti greitojo rato. Tai leido parodyti tik devintąjį rezultatą.
„Per sekmadienio kvalifikaciją atrodė pavyks parodyt gerą tempą, tačiau kortos sukrito ne pagal planą ir teko startuoti iš rikiuotės vidurio. Matėme, kad artėja lietus, bet neplanavome, kad bus parodyta raudona vėliava ir teks restartuoti jau per lietų. Gaila, tačiau kartais atsitinka ir taip”, – kalbėjo Jonas.
Antrųjų lenktynių metu puikiai startavęs lietuvis iškart pakilo dvejomis pozicijos aukščiau – iš devintosios į septintąją, o lenktynėms įpusėjus, pakilo į šeštąją vietą ir debiutinį lenktynių savaitgalį „ADAC TCR Germany“ pirmenybėse užbaigė 6-oje pozicijoje.
„Šios varžybos buvo kur kas geresnės. Sureguliavome automobilį labiau konservatyvesniam padangų dėvėjimuisi ir tai pasiteisino. Žinoma, iš pat pradžių buvo sunku palaikyti labai didelį tempą, tačiau sutaupytos padangos po to leido būti greitam”, – pridūrė Jonas Karklys.
Sekantis etapas – Austrijoje
Kelios dešimtys „ADAC TCR Germany“ čempionato dalyvių dabar planuoja keliauti į Austrijoje esančią „Red Bull Ring“ trasą, kuri šiemet vėl priims ir Formulės 1 dalyvius.
„Laukiame antrojo etapo, kuris įvyks labai gražiose apylinkėse įsikūrusioje trasoje, Austrijoje. Esu čia važiavęs dukart, bet tai labai nepalengvins situacijos, nes teks derinti automobilį nuo pradžių. Tai – labai greita trasa, turi ilgas tiesiąsias bei greitus posūkius bei pasižymi dideliu aukštingumu“, – trasos ypatumais dalijasi Jonas.
Sekantis „ADAC TCR Germany“ etapas įvyks birželio 11-13 dienomis.