Svarstoma galimybė perėjose įrengti specialius jutiklius, kad raudonas šviesoforo signalas nesikeistų tol, kol perėjoje jutikliai fiksuoja žmones. Tokios perėjos jau veikia kai kuriuose Britanijos miestuose.
Taip pat valdžia analizuos ir Londono viešojo transporto sistemą valdančios organizacijos „Transport for London“ planus iki šios vasaros Londone įrengti kompiuterizuotas perėjas, kuriomis siekiama optimizuoti automobilių eismą ir apsaugoti pėsčiuosius.
Tokiose perėjose vaizdo kameros ir specialūs jutikliai fiksuos, kiek prie perėjos žalio šviesoforo signalo laukia žmonių ir kokiu greičiu jie eina per perėją. Speciali programa taip pat užfiksuos, jei pėstysis paspaudė mygtuką norėdamas pereiti perėją, tačiau vėliau apsigalvojo ir nuėjo toliau. Tokiu atveju šviesoforo signalas važiuojantiems automobiliams nesikeis ir vairuotojai galės nesustodami tęsti kelionę.
Pirmosios tokios perėjos bus įrengtos prie „Balham Underground“ ir „Tooting Bec“ metro stočių, o vėliau ir visame mieste.
Šiuo metu šviesoforai yra sureguliuoti remiantis paskaičiavimais, kad žmogus perėją pereina 1,2 metro per sekundę greičiu. Tačiau paskaičiuota, kad vyresnių nei 65 metų vyrų greitis sudaro 0,9, o moterų – 0,8 metro per sekundę, tad vyresnio amžiaus žmonės nespėja pereiti gatvės per trumpai degant žaliam šviesoforo signalui.
Dabar Britanijoje gyvena 7,5 mln. pensininkų.