Didžiosios Britanijos skolintojas jau yra sumokėjęs 32,7 mln. svarų, kad kompensuotų klientams už 2018 metais patirtus nepatogumus, kuriuos lėmė perėjimo prie naujos sistemos padariniai, sakoma JK finansų rinkos priežiūros tarnybos (angl. Financial Conduct Authority, arba FCA) pranešime.
Jame priduriama, kad „didelė dalis“ 5,2 mln. banko klientų nukentėjo nuo perėjimo prie atnaujinimų, o problemoms išspręsti prireikė kelių mėnesių.
„Šiuo atveju gedimai buvo plačiai paplitę ir rimti, o tai turėjo realų poveikį kasdieniam nemažos dalies TSB klientų gyvenimui, įskaitant tuos, kurie buvo pažeidžiami“, – pareiškė FCA vykdymo ir rinkų priežiūros vykdomasis direktorius Markas Stewardas.
„Bankas nesugebėjo tinkamai suplanuoti IT migracijos, projekto valdymas buvo nepakankamai tvirtas, o įmonė nesugebėjo tinkamai organizuoti ir kontroliuoti savo reikalų – atsakingai ir efektyviai“ – pareiškė institucija.
Baudos skyrime dalyvavo ir kita Didžiosios Britanijos priežiūros institucija – Rizikos ribojimo reguliavimo institucija.
Buvęs TSB vadovas Paulas Pesteris atsistatydino 2018 metais, kilus skandalui dėl IT sistemų.