Danas buvo tas žmogus, kuris ženkliai prisidėjo prie „Bang & Olufsen“ garso sistemų apipavidalinimo. Dirbdamas su kitomis kompanijomis jis kūrė laikrodžių, telefonų, kėdžių ir kitų daiktų dizainą. Dešimtmečius konkrečioje srityje dirbęs danas buvo kokybiškai atlikto darbo simbolis.
Būdamas gana įtakingu savo srities specialistu, jis, jūsų nuostabai, buvo artimas su tuometiniu „Citroën“ dizaineriu, Max Rene. Žmogumi, kuris, beje, ir buvo atsakingas už futuristiškos „Citroën XM“ modelio išvaizdą.
Ir ties šia vieta, iš už kampo išnyra netikėtumas.
Max Rene buvo tas žmogus, kuris dalykiško susitikimo metu Jacobui Jensenui pasiūlė „Citroën“ flagmanui suteikti naują kostiumą, nevaržant dizainerio fantazijos. Tai buvo pasiūlymas, kurio danas negalėjo atsisakyti.
„Revoliucinė detalė šiame automobilyje ratus uždengiantys elementai. Automobilio kėbulo dalys buvo pagamintos iš kevlaro ir anglies pluošto. Tokiu būdu užtikrinome, jog automobilio konstrukcija būtų penkiskart stipresnė, bet tuo pačiu nepridedami papildomo viršsvorio. Galiausiai, automobilis buvo aprūpintas sumania atstumo palaikymo sistema bei prietaisu, kuris leisdavo išsaugoti visų keturių sėdynių padėtį“, – automobilio pristatymo metu sakė Jacobas Jensenas.
Dabar, ko gero, tikitės išgirsti daugiau unikalių savybių, kuriomis pasižymėjo šis projektas, bet, deja, turėsime jus nuvilti. Išskyrus anksčiau paminėtus pakeitimus, tai vis dar buvo „Citroën“ apie kurį iki šiol sklando įvairios istorijos. Geros ir blogo, išgalvotos ir juokingos.
Apie šį netradicinį projektą iki šiol sklando įvairiausios legendos. Iki šiol netgi nėra aišku ar bent vienas iš dviejų pagamintų egzempliorių slepiasi pas ką nors garaže ar tiesiog mėtosi kuriame nors sąvartyne.