Frankfurte kol kas debiutavo tik viena tradicinį indeksą 110 paveldėjusi modifikacija, kiek vėliau pasirodys trumpesnės ratų bazės „Defender 90“. Dar vėliau atsiras mažesnių serijų specializuotų modifikacijų. Visi „Defender“ turės kėbulo kampuose įsitaisiusius ratus, panoraminį stogą su būdinga kuprele ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu.
„Naujasis visureigis gerbia savo praeitį, tačiau nėra jos suvaržytas. Todėl jis yra naujųjų laikų „Defender“, jo savitumas paryškintas išsiskiriančiu siluetu ir optimaliomis proporcijomis, kurios sakyte sako, kad tai yra rimtas visureigis. Tikras 4X4, kurio išvaizda ir konstrukcija atitinka jo pašaukimą“, – sakė „Land Rover“ dizaino vadovas Gerry McGovernas.
Naujojo „Defender“ kūrėjai pasistengė automobilio salone išlaikyti kai kurias jo pirmtakų stilistikos detales. Pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Be to, pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė – panašiai, kaip pirmosios kartos „Land Rover“ visureigiuose.
Toks išdėstymas leido sukurti neįprastas sėdimų vietų kombinacijas – „Defender 110“ gali būti penkių, šešių ar septynių vietų. Modifikacijos su dviem sėdynių eilėmis bagažinės tūris sudaro 1075 litrus, o nulenkus antrosios eilės atlošus, erdvė tampa milžiniška – 2380 l.
Visureigiui itin svarbu turėti tvirtą važiuoklę ir čia „Land Rover“ inžinieriai padirbėjo iš peties. Specialiai „Defender“ sukurta platformos architektūra vadinasi D7x, o jos pagrindą sudaro lengvas aliuminio monokokas, leidžiantis sukurti tvirčiausią koncerno istorijoje važiuoklę. Palyginti su tradicine rėminių visureigių konstrukcija, tokia platforma yra net tris kartus atsparesnė sukimui ir yra puikus pagrindas nepriklausomai pakabai su pneumobalionais ar versijai su elektros jėgainėmis. Ir tai įrodyta praktikoje – visureigis ištvėrė daugiau nei 62 000 testų, o pakabai ir kėbulo konstrukcijai teko įveikti „Land Rover Extreme Event Test“ procedūrą, kuri numato kur kas didesnius krūvius bei išorinį poveikį nei įprasta standartinėse bandymų programose.
Bandymų metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karštyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje.
Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Cinfigurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Tuo tarpu naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys geriausią režimą esamoms sąlygoms.
Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. „Defender“ gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas.
Automobilyje taip pat įdiegta unikali koncerno sukurta „ClearSight Ground View“ technologija, kuri leidžia elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus.
Kol kas „Defender“ bus siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, tačiau netolimoje ateityje atsiras ir pakraunamas hibridas PHEV, visiškai elektrinis „Defender“ taip pat svarstomas.
Pirmiesiems pirkėjams bus siūlomi keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio Si4 ir šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio I6 benzininiai varikliai, generuojantys atitinkamai 300 ir 400 AG. Pastarasis komplektuojamas su taip vadinama MHEV jėgaine – vidaus degimo variklis papildomas nedidelės galios starteriu-generatoriumi bei akumuliatorium.
Dyzeliniai varikliai taip pat du – keturių cilindrų, dviejų litrų darbinio tūrio SD4, generuojantys, atitinkamai, 200 ir 240 AG bei 430 Nm sukimo momentą. Beje, abiejų dyzelino suvartojimas siekia vos 7,6 l 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija – 199 g/km.
Visureigyje debiutuoja visiškai nauja komunikcijos sistema „Pivi Pro“, aprūpinta nauju itin jautriu ir greitos reakcijos liečiamuoju ekranu. O atnaujinta „Software-Over-The-Air“ (SOTA) technolgija leidžia atnaujinti net 14 skirtingų elektroninių modulių programinę įrangą nuotoliniu būdu, automatiškai parsisiunčiant ir instaliuojant reikalingus papildymus.
„Defender“ turės įprastus koncernui įrangos paketus – S, SE, HSE, „First Edition“ ir „Defender X“ – tačiau klientas dar galės individualizuoti komplektaciją keturiais skirtingais paketais: „The Explorer“, „Adventure“, „Country“ ir „Urban“. Taip pat galima bus užsisakyti itin atsparų kėbulo apsaugos sprendimą „Satin Protective Film“, apsauganti dažus ir laką specialia plėvele.
Na ir, žinoma, bekelės ir kelionių mėgėjams „Land Rover“ pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius.
„Naujasis „Defender“ bus parduodamas 128 pasaulio šalyse ir visur jis atitinka griežčiausius aplinksaugos ir saugumo reikalavimus. Naujausios technologijos ir tradicinis charakteris leido sukurti tikrą visureigį visiems smalsiems ir ištroškusiems nuotykių“, – pažymėjo „Jaguar Land Rover“ komercijos vadovas Felixas Bräutigamas.
Gamintojas vartotojams pasiūlė papildomą gamybos pradžios serijos naujojo „Defender“ komplektaciją „Launch Edition“. Išankstinė prekyba tiek „Launch Edition“, tiek „First Edition“ modeliais jau prasidėjo.
Naujojo „Defender 90“ kaina – nuo 48 950 eurų, „Defender 110“ – nuo 55 100 eurų.
Į Lietuvą pirmieji nauji „Defender“ atvyksta 2020 m. balandžio mėn.