Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visureigių gerbėjai - sukluskite! „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne atskleidė keletą naujų detalių apie 2017 metais pasirodysiantį naujos kartos „Jeep Wrangler“.
Visiškai naujas modelis naudos labai lengvas, iš aliuminio pagamintas kėbulo detales ir pasižymės monokoko tipo kėbulo tipu. Tai bus pirmasis „Wrangler“ modelis, kuris neturės rėminės konstrukcijos ir taps truputėlį civilizuotesnis. Tačiau nereikėtų pagalvoti, kad „Wrangler“ taps tik dar vienu automobiliu, kuris geriau jaučiasi šalia naktinio klubo, o ne kažkur pelkėje.
Kaip ir daugelis modernių „Jeep“ modelių, naujos kartos „Wrangler“ naudos šiuolaikines technologijas. Automobilis turės keturių varomųjų ratų sistemą, blokuojamą diferencialą ir kitus atributus, kuriuos turi tik tikri visureigiai.
Rėminės konstrukcijos atsisakymas gali supykdyti bekelės gerbėjus, tačiau vargu ar pasaulyje po penkerių metų bus bent vienas automobilių gamintojas, kuris savo modelių gamoje turėtų rėminės konstrukcijos visureigį.
Visureigių gerbėjai - sukluskite! „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas Sergio Marchionne atskleidė keletą naujų detalių apie 2017 metais pasirodysiantį naujos kartos „Jeep Wrangler“.
Visiškai naujas modelis naudos labai lengvas, iš aliuminio pagamintas kėbulo detales ir pasižymės monokoko tipo kėbulo tipu. Tai bus pirmasis „Wrangler“ modelis, kuris neturės rėminės konstrukcijos ir taps truputėlį civilizuotesnis. Tačiau nereikėtų pagalvoti, kad „Wrangler“ taps tik dar vienu automobiliu, kuris geriau jaučiasi šalia naktinio klubo, o ne kažkur pelkėje.
Kaip ir daugelis modernių „Jeep“ modelių, naujos kartos „Wrangler“ naudos šiuolaikines technologijas. Automobilis turės keturių varomųjų ratų sistemą, blokuojamą diferencialą ir kitus atributus, kuriuos turi tik tikri visureigiai.
Rėminės konstrukcijos atsisakymas gali supykdyti bekelės gerbėjus, tačiau vargu ar pasaulyje po penkerių metų bus bent vienas automobilių gamintojas, kuris savo modelių gamoje turėtų rėminės konstrukcijos visureigį.