Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujoji „
Jeep Wrangler“ modelio karta buvo sutikta palankiai ne tik savo gimtinėje, bet ir kituose pasaulio regionuose. Pavyzdžiui, Europoje.
Kuomet „
JL“ modelio karta atvyko į Europą 2019 metais, išskirtiniu pravažumu pasižymintis visureigis leido rinktis iš keturių cilindrų benzininio arba keturių cilindrų dyzelinių variklių. Deja, bet šiai pasirinkimo laisvei atėjo galas.
Nuo šiol, Europos rinkai skirti „Jeep Wrangler“ bus komplektuojami su įkraunamo hibrido („Plug-In“) sistema. Pasak „Jeep“ bendrovės atstovų, kompanija siekia optimizuoti „Wrangler“ modelių gamą, o ir hibridinė „4xe“ versija yra kone tinkamiausia versija Europos regionui, kur taršūs automobiliai nebėra pageidaujami.
Atnaujinta variklių gama nėra vienintelė naujovė. „Jeep“ nusprendė, jog į Europą nebebus eksportuojamos versijos su trumpa ratų baze. Pasak „Jeep“ bendrovės atstovų, tokį sprendimą reikėjo priimti dėl to, jog į trumpesnę ratų bazę turinčią versiją negalima įdiegti hibridinės sistemos.
Nuo šiol atnaujintame „Wrangler 4xe“ priekinis „Gorilla Glass“ stiklas tapo standartine „Rubicon“ komplektacijos įranga, o „Sahara“ komplektacijos lygiui – papildoma. Be to, „Jeep“ plečia kėbulo spalvų gamą, taip pat siūlo specialius atspalvius tam tikroms apdailos detalėms.
Galiausiai „Jeep“ taip pat plečia standartinę „Wrangler 4xe“ vairuotojo pagalbinių sistemų komplektaciją. Į bazinę įrangą dabar įtraukti adaptyvūs tolimųjų šviesų žibintai, patobulintos priešavarinės sistemos funkcijos su automatiniu stabdymu ir adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija.
Naujosios funkcijos papildo anksčiau standartinėje įrangoje buvusią aklosios zonos stebėjimo sistemą arba priekinius ir galinius parkavimo jutiklius su galine kamera.
2022 modelinių metų „Jeep Wrangler 4xe“ užsakymus visureigių gamintoja jau pradėjo priimti Italijoje, Ispanijoje, Belgijoje ir Serbijoje. Kitose Europos rinkose atnaujinti modeliai bus pristatyti gruodžio mėnesį.
Naujoji „
Jeep Wrangler“ modelio karta buvo sutikta palankiai ne tik savo gimtinėje, bet ir kituose pasaulio regionuose. Pavyzdžiui, Europoje.
Kuomet „
JL“ modelio karta atvyko į Europą 2019 metais, išskirtiniu pravažumu pasižymintis visureigis leido rinktis iš keturių cilindrų benzininio arba keturių cilindrų dyzelinių variklių. Deja, bet šiai pasirinkimo laisvei atėjo galas.
Nuo šiol, Europos rinkai skirti „Jeep Wrangler“ bus komplektuojami su įkraunamo hibrido („Plug-In“) sistema. Pasak „Jeep“ bendrovės atstovų, kompanija siekia optimizuoti „Wrangler“ modelių gamą, o ir hibridinė „4xe“ versija yra kone tinkamiausia versija Europos regionui, kur taršūs automobiliai nebėra pageidaujami.
Atnaujinta variklių gama nėra vienintelė naujovė. „Jeep“ nusprendė, jog į Europą nebebus eksportuojamos versijos su trumpa ratų baze. Pasak „Jeep“ bendrovės atstovų, tokį sprendimą reikėjo priimti dėl to, jog į trumpesnę ratų bazę turinčią versiją negalima įdiegti hibridinės sistemos.
Nuo šiol atnaujintame „Wrangler 4xe“ priekinis „Gorilla Glass“ stiklas tapo standartine „Rubicon“ komplektacijos įranga, o „Sahara“ komplektacijos lygiui – papildoma. Be to, „Jeep“ plečia kėbulo spalvų gamą, taip pat siūlo specialius atspalvius tam tikroms apdailos detalėms.
Galiausiai „Jeep“ taip pat plečia standartinę „Wrangler 4xe“ vairuotojo pagalbinių sistemų komplektaciją. Į bazinę įrangą dabar įtraukti adaptyvūs tolimųjų šviesų žibintai, patobulintos priešavarinės sistemos funkcijos su automatiniu stabdymu ir adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija.
Naujosios funkcijos papildo anksčiau standartinėje įrangoje buvusią aklosios zonos stebėjimo sistemą arba priekinius ir galinius parkavimo jutiklius su galine kamera.
2022 modelinių metų „Jeep Wrangler 4xe“ užsakymus visureigių gamintoja jau pradėjo priimti Italijoje, Ispanijoje, Belgijoje ir Serbijoje. Kitose Europos rinkose atnaujinti modeliai bus pristatyti gruodžio mėnesį.