Naujos „Wrangler“ versijos varde slypi užuomina, kurią labai lengvai įmins amerikietiškų automobilių gerbėjai. Matote, 392 skaičių derinys sufleruoja, jog „Wrangler“ savyje turi 6,4 litro darbinio tūri agregatą, kuris į visus keturis ratus siunčia 477 arklio galių ir 637 Nm sukimo momentą. Gamintojas teigia, jog tai visureigiui suteikė įsimintinas dinamines savybes – 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 4,5 sekundės, o ketvirtį mylios atstumą įveikia per 13 sekundžių. Arba maždaug tokiu pačiu greičiu kaip ir „Mercedes-Benz G63 AMG“.
8 laipsnių automatinė pavarų dėžė bus vienintelis pasirinkimas šios versijos pirkėjams, tačiau tuo stebėtis nereikėtų. Pastaroji geba atlaikyti didžiulį sukimo momentą bei palengvina važiavimą bekelėje.
Jeigu manote, jog „Jeep“ nusprendė sportišką „Wrangler“ versiją – klystate. Kaip ir bet kuris kitas „Wrangler“, taip ir „Rubicon 392“ yra aprūpintas bekelei skirtais žaislais. Jau standartiškai automobilio prošvaisa siekia 51 mm, o tai šiek tiek pagerino užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus. Šis galiūnas taip pat gali įveikti net 83 cm gylio vandens telkinį.
Jeigu dar ir to negana, „Jeep“ pasiūlys atsiversti „Mopar“ aksesuarų katalogą, kuriame rasite šimtus įvairiausių priedų, praversiančių bekelėje arba norint tiesiog patobulinti automobilio išvaizdą ar techninę pusę.
Deja, bet naujoji „Wrangler“ versija Europos nepasieks. Na, bent jau oficialiai. Didingą 8 cilindrų motorą turėsiantis modelis bus parduodamas tik Jungtinėse Valstijose ir Artimuosiuose Rytuose – regionuose, kur tokio tipo automobiliams yra paklausa.