Kol antrosios kartos „Cherokee“ džiaugėsi didžiuliu dėmesiu, 1993 metais „Jeep“ gamoje atsirado naujas modelis - didesnis ir komfortiškesnis - „Jeep Grand Cherokee“. Tai turėjo būti prabangesnė, malonesnė vairuoti „Cherokee“ versija - šis modelis būtent toks ir buvo, tačiau „Jeep“ net nepagalvojo, jog „Grand Cherokee“ tapo pirmuoju sportišku „SUV“ tipo automobiliu. Kodėl būtent jis? Nes jis turėjo visus ingredientus, kurie leido jam užkabinti dinamiškiausio „SUV“ automobilio etiketę.
„Jeep Grand Cherokee Limited“ buvo pristatytas 1998 metais. Tuomet gamintojas šią modifikaciją pristatė kaip pačią ištaigingiausią, daugiausiai privalumų turinčią „Grand Cherokee“ versiją. Ir tai buvo tiesa. Tačiau didžiausia naujiena slypėjo po kapotu.
Visus keturis varančiuosius ratus suko 5,9 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 245 arklio galias ir 468 Nm sukimo momentą. Pakankamai sunkus visureigis iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per 7,3 sekundes. Nieko įspūdingo šiais laikais, tačiau 1998 metais „Grand Cherokee Limited“ galėjo paerzinti ne vieną sportišką automobilį.
Dabar sportiškų „SUV“ automobilių segmente patys populiariausi modeliai yra kilę iš Vokietijos, tačiau jiems užpakalį pastaruoju metu spardo tie patys inžinieriai iš „Jeep“, kurie pasaulį pradžiugino pristatydami „Jeep Grand Cherokee SRT Trackhawk“.
Įkvėpti „Charger Hellcat“ ir „Challenger Hellcat“ modelių sėkmės, šiuos automobilius suprojektavę inžinieriai nusprendė imtis žymiai rimtesnio ir sudėtingesnio projekto - tą pačią 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų, 707 arklio galias ir 880 Nm sukimo momentą išvystantį motorą sumontuoti į šeimoms draugišką „Jeep Grand Cherokee“ visureigį.