Tarptautinė lauko reklamos agentūra „JCDecaux Group S.A.” pernai pasiekė konsoliduotą 2,106 mlrd. eurų apyvartą arba net 8,2 proc. didesnę nei 2006 metais.
Bendrovės pajamų augimą pernai daugiausiai lėmė pasaulyje sparčiai populiarėjanti reklama ant transporto priemonių bei inovatyvūs reklamos sprendimai.
„2007-ieji buvo sėkmingi metai visai JCDecaux grupei. Tai tik patvirtina mūsų teisingai pasirinktą veiklos modelį, kuris garantuoja, jog išgauname naudą iš globalaus poreikio išorinei reklamai ir sparčiai besivystančio rinkos augimo. Tik pernai Paryžiuje atsiradę „Velib“ (nemokamų dviračių paslauga) jau dabar skaičiuoja 17 milijonų išbandžiusių“, - sako „JCDecaux Group” valdybos pirmininkas Jean-Francois Decaux.
Anot valdybos pirmininko, tikimasi, kad 2008 metais grynosios įmonių grupės pajamos augs apie 6 procentinius punktus, o augimas siejamas su Kinijos, JAV bei kitomis rinkomis.
„Tuo metu, kai apyvartos augimą gali paveikti lėta rinkos plėtros pradžia Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, dviženklį procentinį augimą prognozuojame Kinijos ir kitose rinkose, taip pat ir JAV bei likusioje Europos dalyje”, - sako jis.
Grynasis grupės pelnas (konsoliduotas) pernai išaugo daugiau 9,9 proc. ir pasiekė 221,0 milijonų eurų, ankstesniais metais jis siekė 199,1 mln. eurų.
„JCDecaux Group S.A.” dirba daugiau nei 8 tūkst. darbuotojų, įmonės padaliniai įsteigti 48 pasaulio šalyse. Kompanija yra pasaulinis lyderis mažojo reklamos formato sektoriuje ir lauko reklamos lyderis Europoje - grupė turi per 334,000 reklamos plokštumų 1,751 miestuose.
„JCDecaux Group S.A.“ grupei priklausanti UAB „JCDecaux Lietuva“ - didžiausias lauko reklamos operatorius Lietuvoje, naudojantis stacionarius lauko reklamos plotus 12-koje Lietuvos miestų.
Bendra Lietuvos reklamos rinka pernai siekė 430 mln. litų.
Daugiau:
Reklamuotojai 2007 metais žiniasklaidai sumokėjo pusę milijardo
San Paulo mieste uždrausta reklama