Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ Vokietijos sostinėje Berlyne vykusiame tarptautiniame lauko reklamos sprendimų konkurse „JCDecaux Corporate Awards“ laimėjo antrąją vietą. Lietuviams pavyko aplenkti lauko reklamos ekspertus iš tokių šalių kaip Vokietija, Japonija, Australija ir JAV.
Tradiciniame, kas dvejus metus vykstančiame konkurse antrąją vietą „JCDecaux Lietuva“ pelnė pačioje prestižiškiausioje kategorijoje – projekto kūrybingumo. Iš 32-jų konkursui iš anksto atrinktų šalių Lietuva kartu su Vokietija, Prancūzija, Australija, Hong Kongu ir Japonija vėliau pakliuvo į finalistų šešetuką. Po bendro balsavimo buvo paskelbta, kad Lietuvai atiteko antroji vieta, nugalėtoja buvo išrinkta Prancūzija, trečioji vieta teko lauko reklamos kūrėjams iš Vokietijos.
„JCDecaux Lietuva“ pasiekimas tarptautiniame pasaulinio lauko reklamos lyderio forume yra svarbus įvertinimas ne tik mūsų bendrovei, bet ir visai Baltijos šalių reklamos rinkai. Savo kūrybingomis idėjomis ir nuosekliu darbu įrodėme, kad Lietuvos lauko reklamos kūrėjai gali varžytis su pripažintais reklamos specialistais iš Vakarų Europos ir JAV“ ,– sakė „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė Žaneta Fomova.
Aukštą įvertinimą „JCDecaux Lietuva“ pelnė grafitų festivalis „Street Art“. Pernai Vilniuje „JCDecaux Lietuva“ pirmą kartą organizuotame grafitų festivalyje keli tūkstančiai žmonių stebėjo, kaip grafitų meistrai prisideda prie riedlentininkų parko šalia Baltojo tilto atnaujinimo.
Tarptautinio konkurso komisijos atstovai pažymėjo, kad įgyvendindama „Street Art“ projektą ir skatindama grafitų meistrus piešti tam pritaikytose vietose, o ne ant pastatų sienų, „JCDecaux Lietuva“ prisidėjo prie pridėtinės vertės miestui kūrimo ir ilgalaikės partnerystės su miestiečiais puoselėjimo.