Kompanija „American Express“, aptarnaujanti kreditines korteles, sumokės iš viso 112,5 mln. dolerių baudų ir kompensacijų už įstatymų dėl vartotojų teisių apsaugos pažeidimą, praneša Vartotojų finansinės apsaugos biuras (CFPB).
Kompanija sumokės 27,5 mln. dolerių baudą, dar 85 mln. dolerių bus sugrąžinta kortelių turėtojams kaip kompensacija už nuotolius.
Kaip pažymima CFPB pareiškime, įstatymų pažeidimai buvo nustatyti visose „American Express“ finansinio produkto kūrimo stadijose 2003-2012 metais. Kompanija kaltinama naujų klientų diskriminacija pagal amžių, neteisėtu apmokestinimu už mokėjimų vėlavimą ir vartotojų klaidinimu.
Anot „Associated Press“, kompanija melagingai žadėjo nurašyti senos skolos likutį, jeigu klientas padengs dalį savo įsiskolinimo, be to, „American Express“ žadėjo po 300 dolerių kiekvienam, kas prisijungs prie kreditinės programos „Blue Sky“, tačiau vartotojai šių pinigų negavo.
„American Express“ įsipareigojo atsisakyti netikusios rinkodaros politikos ir pasisamdyti nepriklausomus auditorius, kurie patikrins, kaip vykdoma ši sąlyga.