Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmą kartą „Mazda“ kompaktiškąją „Miata“ arba mūsų kraštuose geriau žinomas „MX-5“ vardu buvo pristatytas 1989 metais. Japoniškas automobilių gamintojas norėjo visą pasaulį pakerėti mažu, lengvai valdomu, pigiu ir patvariu kabrioletu. Daugelis iki šiol sako, jog tai yra britiškų kabrioletų japoniška interpretacija.
Praėjus daugybei metų, šio modelio kultas vis dar stiprus ir labai gyvybingas. Nesvarbu kurios kartos modelį turėtumėte, kiekvienas jus pasitiks su šypsena, nykščiu į viršų ar kokiu nors komplimentu. Kaip ir daugelis japoniškų automobilių, taip ir šis „Mazda“ modelis patraukė daugybę automobilių tobulinimo kultūros atstovų dėmesį. Laikui bėgant, įvairiose parduotuvėse atsirasdavo vis įvairesni, mandresni ir brangesni „MX-5“ patobulinimai.
Artėjant visiškai naujos kartos modelio debiutui, kuris yra kuriamas kartu su „Alfa Romeo“ inžinieriais, pati populiariausia modelio karta išliko pati pirmoji.
Šia liga susirgo ir Matthew Lamphier, kuris savo išrinktąją įsigijo 2010 metais. Kol jo „Mazdaspeed 3“ ilsėjosi ir laukė kol bus atsiųstas naujas variklis, Matthew senutę „Mazda“ įsigijo, jog turėtų su kuo važinėti kiekvieną dieną, kol karštasis hečbekas traumatologiniame gulėjo. Kaip bebūtų keista, tačiau per porą savaičių ši „Mazda“ jam taip įaugo į odą, jog vos susitvarkius „Mazdaspeed 3“, Matthew ją pardavė ir pradėjo krapštytis prie šio 1992 metais pagaminto egzemplioriaus.
Pirmasis žvilgsnis krenta į agresyviai išverstus ir ženkliai platesnius automobilio ratus. Kaip ir daugelis, taip ir Matthew arkas praplatino pačiu paprasčiausiu būdu. Į jas sumontavo beprotiškai plačias padangas, kuriose sukosi „Work Meister CR“ lengvo lydinio ratlankiai. Jų išmatavimo dydis yra net 18 colių. To nepasakysi pažiūrėjęs į nuotrauką.
Norint, jog automobilio spyruoklės ir amortizatoriai atlaikytų jiems užkrautą dalią, Matthew sumontavo „D2“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Toliau sekė „Racing Beat“ priekinis bamperis, „Chaser Aero“ kapotas„ „Autokonexion“ bagažinės dangtis pagamintas iš anglies pluošto.
Pakankamai spartietišką interjerą Matthew patobulino į interjerą sumontuodamas „Bride Zeta“ sėdynes, „Grip Royal“ vairą ir dar keletą smulkmenų, kurios pagyvina automobilio vidų.
Pirmą kartą „Mazda“ kompaktiškąją „Miata“ arba mūsų kraštuose geriau žinomas „MX-5“ vardu buvo pristatytas 1989 metais. Japoniškas automobilių gamintojas norėjo visą pasaulį pakerėti mažu, lengvai valdomu, pigiu ir patvariu kabrioletu. Daugelis iki šiol sako, jog tai yra britiškų kabrioletų japoniška interpretacija.
Praėjus daugybei metų, šio modelio kultas vis dar stiprus ir labai gyvybingas. Nesvarbu kurios kartos modelį turėtumėte, kiekvienas jus pasitiks su šypsena, nykščiu į viršų ar kokiu nors komplimentu. Kaip ir daugelis japoniškų automobilių, taip ir šis „Mazda“ modelis patraukė daugybę automobilių tobulinimo kultūros atstovų dėmesį. Laikui bėgant, įvairiose parduotuvėse atsirasdavo vis įvairesni, mandresni ir brangesni „MX-5“ patobulinimai.
Artėjant visiškai naujos kartos modelio debiutui, kuris yra kuriamas kartu su „Alfa Romeo“ inžinieriais, pati populiariausia modelio karta išliko pati pirmoji.
Šia liga susirgo ir Matthew Lamphier, kuris savo išrinktąją įsigijo 2010 metais. Kol jo „Mazdaspeed 3“ ilsėjosi ir laukė kol bus atsiųstas naujas variklis, Matthew senutę „Mazda“ įsigijo, jog turėtų su kuo važinėti kiekvieną dieną, kol karštasis hečbekas traumatologiniame gulėjo. Kaip bebūtų keista, tačiau per porą savaičių ši „Mazda“ jam taip įaugo į odą, jog vos susitvarkius „Mazdaspeed 3“, Matthew ją pardavė ir pradėjo krapštytis prie šio 1992 metais pagaminto egzemplioriaus.
Pirmasis žvilgsnis krenta į agresyviai išverstus ir ženkliai platesnius automobilio ratus. Kaip ir daugelis, taip ir Matthew arkas praplatino pačiu paprasčiausiu būdu. Į jas sumontavo beprotiškai plačias padangas, kuriose sukosi „Work Meister CR“ lengvo lydinio ratlankiai. Jų išmatavimo dydis yra net 18 colių. To nepasakysi pažiūrėjęs į nuotrauką.
Norint, jog automobilio spyruoklės ir amortizatoriai atlaikytų jiems užkrautą dalią, Matthew sumontavo „D2“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Toliau sekė „Racing Beat“ priekinis bamperis, „Chaser Aero“ kapotas„ „Autokonexion“ bagažinės dangtis pagamintas iš anglies pluošto.
Pakankamai spartietišką interjerą Matthew patobulino į interjerą sumontuodamas „Bride Zeta“ sėdynes, „Grip Royal“ vairą ir dar keletą smulkmenų, kurios pagyvina automobilio vidų.