Tam tikrų prekių kainas „Lidl“ per metus sumažino net iki 50 proc. – tokių atpigimo pavyzdžių galima rasti įvairiose prekių kategorijose. Beveik per pusę „Lidl“ parduotuvėse sumažėjo dalis tokių grūdinių produktų kategorijos produktų, kaip grikiai, skaldyti žirniai, manų kruopos, kukurūzų dribsniai, kainos.
Taip pat beveik per pusę „Lidl“ sumažino kai kurių šaldytų produktų kainas, pavyzdžiui, šaldytų gruzdintų bulvyčių ir pan. Beveik pusiau kaina sumažėjo ir tokiems „Lidl“ asortimente esantiems produktams kaip margarinas. Sumažinta ir dalies kitų kepimui naudojamų produktų kaina – rapsų ir saulėgrąžų aliejaus kaina per metus krito vidutiniškai 30–50 proc.
„Nuolat peržiūrime produktų kainas, stebime rinką ir matydami galimybę esame pasiruošę padėti sumažinti pirkėjų patiriamas išlaidas. Siekiame užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį bei pateisinti pirkėjų lūkestį „Lidl“ apsipirkti pigiau nei kituose prekybos centruose. Mūsų pastangas atspindi tiek mūsų organizacijos viduje stebimi skaičiai, kurie liudija, kad daugiau nei pusė mūsų asortimento atpigo ar nepabrango, tiek išoriniai nepriklausomi tyrimai, kurie rodo, jog siūlome konkurencingiausią būtinų prekių kainą rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.
Privatūs prekės ženklai – geriausias kainos ir kokybės santykio garantas
Pasak L. Gudo, žemas kainas „Lidl“ parduotuvėse padeda užtikrinti privačių prekių ženklų produkcija. „Lidl“ asortimentą Lietuvoje sudaro net 90 proc. privačių prekių ženklų produktų, kurie gaminami tai pačiai įmonių grupei priklausančiose gamyklose arba užsakomi specialiai „Lidl“ parduotuvėms visoje Europoje.
„Nuo pat „Lidl“ veiklos Lietuvoje pradžios ieškome sprendimų, kaip užtikrinti žemas kainas tiek būtiniausiems produktams, tiek ir visai likusiai produkcijai. Pasiūlyti patrauklią kainą pirkėjams padeda privačių prekės ženklų gaminiai, kurie yra ne tik draugiški pirkėjų piniginei, bet ir pasižymi kokybe bei tvarumu. Juos užsakome itin dideliais kiekiais, o tai sumažina vieno produkto savikainą. Privačių prekių ženklų produktai taip pat yra pigesni, nes į jų kainą neįeina papildomi rinkodaros kaštai“, – teigia L. Gudas.
Jis priduria, kad išlaikyti aukštą gaminių kokybę leidžia tai, kad privatūs prekės ženklai dažnai yra gaminami tose pačiose gamyklose kaip ir žinomi tarptautiniai prekės ženklai bei pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi. Privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama gamintojams ir tiekėjams itin griežtus reikalavimus, dažnai – net griežtesnius nei numato teisės aktai.
Privačių prekės ženklų gaminių kokybę padeda užtikrinti ir kruopštus visų prekybos tinklo privačių prekės ženklų produktų tikrinimas tiek įmonės viduje, tiek užsakant tyrimus nepriklausomose akredituotose tyrimų laboratorijose.
Tyrimai patvirtina: mažiausios kainos – „Lidl“
Įmonės „SeeNext“ šių metų kovo 19 d. atliktas tyrimas rodo, kad žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiųjų šalies prekybos tinklų. „SeeNext“ tyrimo metu slapti pirkėjai apsilankė Vilniaus ir Kauno penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse. Tyrimas atskleidė, kad pigiausias prekes „Lidl“ siūlo net penkiose produktų kategorijose. „SeeNext“ atliekamame tyrime „Lidl“ lyderiauja jau penktą mėnesį iš eilės. Kaip rodo slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ duomenys, dažno vartojimo prekių krepšelis „Lidl“ buvo pigiausias 2023 m. lapkričio, gruodžio, 2024 m. sausio, vasario ir kovo mėnesiais.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.