• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepaisant ginčų dėl idėjos autonomiškumo, pirmadienį paaiškėjo Lietuvos prekės ženklo laureatas. Juo tapo bendrovė „Protingi sprendimai“.

REKLAMA
REKLAMA

Tai portalui „Balsas.lt“ sakė Lietuvos turizmo ir plėtros agentūros (LTPA) direktorius J. Ignatonis.

REKLAMA

Konkurso laimėtoją pirmadienį išrinko LTPA, konkursą laimėjęs prekės ženklas - tai Lietuvos formos daugiakampyje yra išsibarsčiusios raidės, sudarančios žodį „Lithuania“.

Naujosios viešosios vadybos institutas pirmadienį paprašė Lietuvos turizmo plėtros agentūros dar neskelbti galutinio Lietuvos prekės ženklo konkurso laureato, nes esą „nenori prarasti savo autorystės“.

REKLAMA
REKLAMA

J. Ignatonis portalui „Balsas.lt“ teigė, kad tai dar nėra galutinis sprendimas, o konkurso dalyviai turės 10 dienų konkurso rezultatams apskųsti arba pretenzijoms pateikti. „ Dabar visi dalyviai yra informuojami, kokią eilę jie gavo, įvardinamos firmos. <...> Jie turi dešimt dienų pretenzijoms pateikti“, - sakė J.Ignatonis.

J. Ignatonio teigimu, Naujosios viešosios vadybos institutas taip pat gali pateikti pretenzijas per tą laiką. Pasak LTPA direktoriaus, institutas prašęs sustabdyti posėdį, tačiau tą padaryti buvo neįmanoma. „Mes tokių procedūrų negalime stabdyti, <...>  jiems yra išsiųstas teisininkų išaiškinimas ir pretenzija nebuvo priimta“, - teigė J.Ignatonis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, yra nesuprantama, kaip institutas gali reikalauti, kad visos procedūros būtų sustabdytos, kol bus pateiktas išaiškinimas. „Kas tą išaiškinimą darys?“, - klausė jis.

Pasak LTPA vadovo, instituto ženklas nuo to, kuris tapo laureatu, yra kardinaliai skirtingas. „Sakyti, kad tas ženklas nukopijuotas nuo to, kuris yra vidinio naudojimo, yra svaidymasis per daug drąsiomis frazėmis“, - sakė jis.

REKLAMA

Savo projektus konkursui buvo pateikę 3 privatūs asmenys ir 9 kūrybinės agentūros.

Institutas vylėsi, kad į jų prašymus bus atsižvelgta. „Jeigu bus žiūrima į vadybos esmę, tai privalėtų atsižvelgti, nes vadyba yra džentelmenų sambūris“, - portalui “Balsas.lt” sakė instituto valdybos narys K. Masiulis.

Pasak instituto valdybos nario, kada kalbama apie šalies įvaizdį, anot jo, į problemą reikia žiūrėti rimtai.

REKLAMA

„Juk prekinis ženklas kuriamas Lietuvos, o ne kokios bendrovės mastu“, - teigė profesorius.

Institutas prašė sprendimą dėl konkurso laimėtojo nukelti tol, kol bus iki galo išsiaiškintos visos su šiuo klausimu susijusios aplinkybės.

“Balsas.lt” primena, kad praeitą savaitę buvo suabejota dėl preliminaraus Lietuvos prekės ženklo autentiškumo. Naujosios viešosios vadybos institutas teigė, kad  ženklo idėja labai primena vieną iš jų prieš metus naudotą tyrimų logotipą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Institutas įtaria, kad šis prekės ženklas yra panašus į instituto atlikto analitinio darbo „Lietuvos apskričių reforma.  Strateginiai metmenys“ pristatymui naudotą logotipą. Šio prekės ženklo institutas nebuvo užregistravęs Valstybiniame patentų biure.

„Balsas.lt“ primena, kad preliminarų šalies prekės ženklą iš dviejų geriausių variantų išrinko Lietuvos turizmo plėtros agentūros (LTPA) sudaryta komisija.

Premjero Gedimino Kirkilo vadovaujamos Įvaizdžio formavimo komisijos tikslas buvo suformuoti Lietuvos kaip drąsios šalies įvaizdį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų