Tiesiog užtenka prisiminti „Subaru Impreza GT“, kuri anuomet sugebėdavo iškaršti kailį puošniai atrodančiam „Porsche Boxster“. Tik pagalvokite koks tai geras jausmas.
Vis dėlto, metams bėgant, atletiškas „Subaru“ sedanas tapo didesnis, patogesnis ir sunkesnis, kol galiausiai „Subaru“ kūrinį pradėjo pranokti europietiški hečbekai, kurie iš japonų gamintojų perėmė brangesnių automobilių pažeminimo procedūrą. Netikėtai prasidėjusios varžybos tarp „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ privertė pasitempti ne tik kitus gamintojus, bet ir „Subaru“.
Japonijoje itin populiaraus leidinio „Bestcarweb“ redakcija vasario mėnesio numeryje paskelbė informaciją, kuri turėtų pradžiuginti ne vieną ilgametį „Subaru“ markės gerbėją.
Leidinio žurnalistai tikina, jog paviešinta informacija nėra išgalvota. Didžiąją dalį informacijos jie gavo iš skirtingų šaltinių, kurie dirba „Subaru“ kompanijoje arba su šios markės automobiliais, o tai reiškia, jog japonų paviešinta informacija yra autentiška.
Vasario mėnesio žurnalo numeryje bei „Bestcarweb“ tinklapyje skelbiama, jog naujos kartos „Subaru WRX“ ir „Subaru WRX STI“ buvo pradėti kurti tuo pačiu metu kaip ir praėjusių metų vasarą pademonstruotas „Subaru Levorg“ universalas.
Tai reiškia, jog stilistiškai ir technologiškai „Subaru WRX“ ir „Subaru WRX STI“ bus labai artimi antros kartos „Subaru Levorg“. „Bestcarweb“ komanda norėdama visiems palengvinti kasdienybę, netgi sukūrė keletą kompiuterinių vizualizacijų, kurios atspindi iš patikimų šaltinių gautą informaciją.
Ženkime toliau, link techninės dalies. Naujos kartos modelio ilgis sieks 4650 mm, plotis – 1805 mm, o aukštis – 1450 mm. Ratų bazės ilgis – 2670 mm. Šie parametrai praktiškai identiški naujos kartos „Subaru Levorg“. Skirtumai slypi tik automobilių plotyje. „WRX STI“ bus 10 mm platesnis už anksčiau minėtąjį universalą.
Jeigu naująjį modelį lygintume su prieš tai gamintu „Subaru WRX“, tuomet galime pasakyti, jog naujo modelio kėbulas bus 55 mm ilgesnis, o ratų bazė – 20 mm ilgesnė.
Sekanti stotelė – variklis bei vairavimui skirti instrumentai.
„Bestcarweb“ teigimu, „WRX“ versija bus siūloma su išskirtinai bepakope transmisija („CVT“), o „WRX STI“ bus gaminamas tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Tokiu būdu gamintojas siekia „WRX“ ir „WRX STI“ versijas atskirti vieną nuo kitos. Jeigu „WRX“ bandys įtikti platesnei vairuotojų grupei, tai „WRX STI“ bus tuos, kuriems reikia maksimalios adrenalino dozės.
Pavarų dėžės nebus vienintelis „WRX“ ir „WRX STI“ versijas skiriantis skirtumas. Automatinę pavarų dėžę turėsianti modifikacija, nors ir naudos tokį patį turbininį variklį, siūlys 290 arklio galių ir 411 Nm generuojančią jėgainę. Tuo tarpu į „Audi RS3“ bei „Mercedes-Benz A45 AMG“ teritoriją žengsianti „WRX STI“ pasiūlys 400 arklio galių ir 490 Nm.
Iš gamintojui artimų šaltinių informaciją išpešę „Bestcarweb“ žurnalistai taip pat skelbia, jog „WRX“ ir „WRX STI“ esantys varikliai nebus absoliučiai identiški. „WRX STI“ turės našesnę turbiną, stūmoklius, alkūninį veleną ir dar daugybę skirtingų elementų, kurių dėka inžinieriams pavyko padidinti variklio galią bei ištvermingumą.
Naujos kartos modelis turėtų būti oficialiai pristatytas dar šių metų rudenį. Iš pradžių gamintojas planuoja pristatyti „WRX“ versiją, o 2022-aisiais – „WRX STI“ modifikaciją.