2012 metais „Lexus“ pademonstravo koncepciją, kuri netiesiogiai užsiminė į japoniškų automobilių gamintojos norą sukurti prabangų, didžiulį „Gran Turismo“ tipo kupė, tačiau pasibaigus Detroito automobilių parodai, pasibaigė ir svajonės kada nors „LF-LC“ konceptą išvysti serijinėje gamyboje.
Praėjus trejiems metams, pirmą kartą bendro naudojimo keliuose buvo užfiksuotas visų dėmesį patraukęs „LF-LC“. Storu kamufliažu apdengtas automobilio kėbulas slepia griežtas, agresyvias „LF-LC“ formas.
Į „Porsche 911“ ir 6 serijos „BMW“ teritoriją pretenduojantis „Lexus“ kupė bus komplektuojamas su skirtingo galingumo motorais. 2012 metais „LF-LC“ buvo pademonstruotas su 500 arklio galių išvystančia hibridine jėgaine, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, naujasis „Lexus“ flagmanas bus komplektuojamas su 8 cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, hibridine jėgaine su 6 cilindrų benzininiu motoru arba 3.5 litro, 6 cilindrų atmosferiniu agregatu.
Automobilio debiutas numatytas tik 2017 metais, tačiau iki tol turėtume sužinoti nemažai naujos informacijos apie modelį, kuris turės užpildyti labai didžiulę spragą. Per tą laiką, kai „Lexus“ snaudė, konkurentai sugebėjo įtvirtinti savo pozicijas, kurių jie taip lengvai neužleis.