• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Gal ir sunku įžvelgti, dėl ko "Integra" yra tokia patraukli, nes gamyba nutraukta jau senai, o šlovingi laikai nudūlėjo užmarštin. Taip pat labai keistai atrodo tai, kad priekiniais ratais varomas automobilis, su atmosferiniu varikliu tapo ikona tiuningo pasaulyje. Tačiau jo privalumai išryškėdavo vairuojant, be to "Honda" dėmesį smulkenoms pakėlė į nematytą lygį tokiame kainų lygyje.
"Integra" buvo sukurta tam, kad "Honda" turėtų gerą sportinį kupė, kovojant Europos rinkoje. Dėl dar didesnio patrauklumo automobilis turėjo geresnį saloną, nei kiti "Honda" modeliai, o daugiausiai dėmesio susilaukė valdymo charakteristikų tobulinimas. Nors "Integra" buvo orientuota europiečio skoniui, tačiau didesnio pasisekimo modelis susilaukė už Atlanto. Įdomu tai, kad "Integra" buvo labai artima "Civic" modeliui, tačiau kainavo daugiau nei aukštesnės klasės "Prelude", kuris buvo siejamas su "Accord" modeliu. Tai reiškė tik vieną - "Honda" siekė "Integra" padaryti sportiškiausiu siūlomu kupė.
Pirmoji "Integra" buvo pristatyta 1986 metais ir išsiskyrė tuo, kad buvo tarpe nedaugelio automobilių, kurie jau bazinėje versijoje siūlė variklį su dviem paskirstymo velenėliais ir keturiais vožtuvais vienam cilindrui. Tikriausiai dėl šios priežasties, kupė nebuvo pigus, todėl "Honda" nusprendė "Integra" Amerikoje pardavinėti su prabangesniu "Acura" ženkleliu. Tuo buvo siekiama pateisinti nemažą automobilio kainą, bei atskirti modelį nuo "Prelude". Antroji "Integra" karta debiutavo 1990 metais ir buvo svarbiausia modelio istorijoje, tačiau trečioji karta buvo pati populiariausia tarp tobulintojų.




Trumpam gryžkim prie antrosios kartos, kurioje debiutavo "Formulėje 1" "Honda" naudojama kintama vožtuvų atidarymo sistema "VTEC". Tai buvo ne tik pirmoji "Integra" bet ir pirmoji "Honda" su šia technologija. Taip pat šioje kartoje pasirodė B serijos varikliai, o pirmasis jų - 1,8 litro B18 agregatas, kuris dar neturėjo "VTEC" sistemos.
Trečioji "Integra" gyvavo penkerius metus (1996-2001), "DC2 Type R" versija yra laikoma tikru japonu šedevru ir geriausiu "Integra" modeliu. "Evo" žurnalas šį modelį įvardino "geriausiu vairuotojo priekiniais ratais varomu visų laikų automobiliu", o tokiais titulais nėra švaistomasi į kairę ir dešinę. Tai nėra vienintelis kartas, kuomet puikus kupė yra gerai įvertinamas. "Car and Driver" žurnalo redakcija "Integra" keturis kartus įtraukė į geriausiųjų dešimtuką.
Dėl išskirtinio "Honda" atidumo smulkmenoms kuriant atmosferinį "Integra" variklį, nemaža dalis tobulintojų nenorėdami keisti motoro DNR, atmesdavo turbinos montavimo galimybę, o vietoj to balansuodavo, montuodavo kubatūros išplėtimo komplektus bei kitus atmosferiniams varikliams skirtus patobulinimus. Taip pat nemaža dalis gamyklinių modifikacijų buvo skirta patobulinti silpnesnių modifikacijų "Integra" iki "Type R" lygio. Kadangi automobilis buvo puikiai subalansuotas, siekiant geresnių galios rezultatų, tas balansas galėjo būti lengvai pažeistas.




2002 metais Europoje nebeliko "Integra" vardo, o už Atlanto, gerokai atnaujintas automobilis toliau buvo pardavinėjamas kaip "Acura RSX". Naujasis modelis buvo pristatytas su naujos karto K serijos varikliu. Nors tai buvo puikus variklis, jis jau nebebuvo technologijų lyderis, toks koks buvo jo pirmtakas. Tai buvo viena priežasčių, kodėl "RSX" nesulaukė tokio pasisekimo, kaip "Integra". Nors tiuneriai yra patobulinę ne vieną "RSX", o gamyklinė versija yra susilaukusi puikių vertinimų iš "Car and Driver" redakcijos, tačiau automobilis nebuvo tokia ryški žvaigždė sportinių kupė padangėje, todėl "Honda" 2006 metais nutraukė jo "RSX" gamybą.
Kalbant apie kainas, jos yra išties didelės. Tai tik įrodo automobilio išskirtinumą. Pavyzdžiui, trečios ir ketvirtos kartų kainos yra ganėtinai panašios - apie 20 tūkstančių litų. Beje, nors "Integra" yra retas modelis Lietuvoje, vienas, gerai išlaikytas trečios kartos "Type R" egzempliorius yra parduodamas viename iš lietuviškų automobilių pardavimo portalų.



Gal ir sunku įžvelgti, dėl ko "Integra" yra tokia patraukli, nes gamyba nutraukta jau senai, o šlovingi laikai nudūlėjo užmarštin. Taip pat labai keistai atrodo tai, kad priekiniais ratais varomas automobilis, su atmosferiniu varikliu tapo ikona tiuningo pasaulyje. Tačiau jo privalumai išryškėdavo vairuojant, be to "Honda" dėmesį smulkenoms pakėlė į nematytą lygį tokiame kainų lygyje.
"Integra" buvo sukurta tam, kad "Honda" turėtų gerą sportinį kupė, kovojant Europos rinkoje. Dėl dar didesnio patrauklumo automobilis turėjo geresnį saloną, nei kiti "Honda" modeliai, o daugiausiai dėmesio susilaukė valdymo charakteristikų tobulinimas. Nors "Integra" buvo orientuota europiečio skoniui, tačiau didesnio pasisekimo modelis susilaukė už Atlanto. Įdomu tai, kad "Integra" buvo labai artima "Civic" modeliui, tačiau kainavo daugiau nei aukštesnės klasės "Prelude", kuris buvo siejamas su "Accord" modeliu. Tai reiškė tik vieną - "Honda" siekė "Integra" padaryti sportiškiausiu siūlomu kupė.
Pirmoji "Integra" buvo pristatyta 1986 metais ir išsiskyrė tuo, kad buvo tarpe nedaugelio automobilių, kurie jau bazinėje versijoje siūlė variklį su dviem paskirstymo velenėliais ir keturiais vožtuvais vienam cilindrui. Tikriausiai dėl šios priežasties, kupė nebuvo pigus, todėl "Honda" nusprendė "Integra" Amerikoje pardavinėti su prabangesniu "Acura" ženkleliu. Tuo buvo siekiama pateisinti nemažą automobilio kainą, bei atskirti modelį nuo "Prelude". Antroji "Integra" karta debiutavo 1990 metais ir buvo svarbiausia modelio istorijoje, tačiau trečioji karta buvo pati populiariausia tarp tobulintojų.




Trumpam gryžkim prie antrosios kartos, kurioje debiutavo "Formulėje 1" "Honda" naudojama kintama vožtuvų atidarymo sistema "VTEC". Tai buvo ne tik pirmoji "Integra" bet ir pirmoji "Honda" su šia technologija. Taip pat šioje kartoje pasirodė B serijos varikliai, o pirmasis jų - 1,8 litro B18 agregatas, kuris dar neturėjo "VTEC" sistemos.
Trečioji "Integra" gyvavo penkerius metus (1996-2001), "DC2 Type R" versija yra laikoma tikru japonu šedevru ir geriausiu "Integra" modeliu. "Evo" žurnalas šį modelį įvardino "geriausiu vairuotojo priekiniais ratais varomu visų laikų automobiliu", o tokiais titulais nėra švaistomasi į kairę ir dešinę. Tai nėra vienintelis kartas, kuomet puikus kupė yra gerai įvertinamas. "Car and Driver" žurnalo redakcija "Integra" keturis kartus įtraukė į geriausiųjų dešimtuką.
Dėl išskirtinio "Honda" atidumo smulkmenoms kuriant atmosferinį "Integra" variklį, nemaža dalis tobulintojų nenorėdami keisti motoro DNR, atmesdavo turbinos montavimo galimybę, o vietoj to balansuodavo, montuodavo kubatūros išplėtimo komplektus bei kitus atmosferiniams varikliams skirtus patobulinimus. Taip pat nemaža dalis gamyklinių modifikacijų buvo skirta patobulinti silpnesnių modifikacijų "Integra" iki "Type R" lygio. Kadangi automobilis buvo puikiai subalansuotas, siekiant geresnių galios rezultatų, tas balansas galėjo būti lengvai pažeistas.




2002 metais Europoje nebeliko "Integra" vardo, o už Atlanto, gerokai atnaujintas automobilis toliau buvo pardavinėjamas kaip "Acura RSX". Naujasis modelis buvo pristatytas su naujos karto K serijos varikliu. Nors tai buvo puikus variklis, jis jau nebebuvo technologijų lyderis, toks koks buvo jo pirmtakas. Tai buvo viena priežasčių, kodėl "RSX" nesulaukė tokio pasisekimo, kaip "Integra". Nors tiuneriai yra patobulinę ne vieną "RSX", o gamyklinė versija yra susilaukusi puikių vertinimų iš "Car and Driver" redakcijos, tačiau automobilis nebuvo tokia ryški žvaigždė sportinių kupė padangėje, todėl "Honda" 2006 metais nutraukė jo "RSX" gamybą.
Kalbant apie kainas, jos yra išties didelės. Tai tik įrodo automobilio išskirtinumą. Pavyzdžiui, trečios ir ketvirtos kartų kainos yra ganėtinai panašios - apie 20 tūkstančių litų. Beje, nors "Integra" yra retas modelis Lietuvoje, vienas, gerai išlaikytas trečios kartos "Type R" egzempliorius yra parduodamas viename iš lietuviškų automobilių pardavimo portalų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų