• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



"Honda Prelude" - tai modelis, kuris išgarsino "Honda" kaip vieną geriausių sportiškų automobilių gamintojų. Jo ilgas kapotas suteikė kupė sumažinto amerikietiško "muscle car" įvaizdį, o tuo pačiu puikiai subalansuota pakaba leido mėgautis automobilio teikiamais pojūčiais. Preliudas taip pat yra viena iš lengviausiai tobulinamų mašinų, kuriai visa tiuningo rinka yra skyrųsi nemažai dėmesio.
"Prelude" debiutavo 1978 metais ir Japonijoje buvo pardavinėjimas tik "Honda Verno" salonuose, kurie buvo orientuoti į jaunimą, panašiai, kaip dabar "Toyota" JAV prekinis ženklas "Scion". Pirmoji karta daugumą savo komponentų pasiskolino iš "Accord" sedano, o sportiška išvaizda leido jam konkuruoti su "Toyota Celica". Tačiau montuojamas 1.6 litro 72ag variklis nebuvo toks sportiškas, todėl už Atlanto Preliudas gavo pravardę "Honda Quaalude" už tai, kad sportinė išvaizda nesuteikė atitinkamų charakteristikų.
1980 metais, dėl emisijų kontrolės, buvo atlikti variklio patobulinimai, o 1983 metais debiutavusi antroji karta turėjo kiek daugiau "smarvės". Bet su trečiosios kartos debiutu 1988 metais, "Prelude" tapo sportines savybes turinčiu kupė. "B20" variklis turėjo žymiai daugiau galios, o Si modifikacija turėjo praktiškai dvigubai daugiau arklių nei prieš dešimtmetį debiutavęs modelis. Valdymas taip pat buvo išskirtinis - vienas įtakingiausių automobilių žurnalų "Road & Track" atliko slalomo testą, kuriame nepralenkiamas buvo 1988 metų "Prelude Si", aplenkęs net to meto egzotinius modelius.




Nors su trečiąja karta "Prelude" stipriai patobulėjo, tačiau tobulintojai labiausiai susidomėjo ketvirtuoju modeliu, kuris buvo pristatytas 1991 metais. Šis Preliudas pagaliau palaidojo B serijos variklius, kuriuos pakeitė "F22", "H22" ar "H23" agregatai. H serijos "VTEC" motorai yra mėgstami tarp tiuninguotojų dėl keletos priežasčių. "H22A1" širdelė "išpumpuodavo" 187 arklius ir 212 niutonmetrus, tuo pačiu generuodama didelę dalį sukimo momento ties žemesniais sūkiais, skirtinai nei kiti aukštasūkiai "Honda" varikliai.
Greitai po šio variklio debiuto buvo nustatyta, kad gamyklinis blokas puikiai susidoroja su aukštu oro slėgiu, o tai, kaip žinia, yra geros naujienos. Gana nemaži galios virsmai yra pasiekiami išportinus variklio galvutę, taip pat sumontuojant patobulintus paskirstymo velenėlius. Prie šių darbų pridėjus patiuninguotą kuro sistemą, galima "užkabinti" sraigę, tačiau jei norite tikrai didelės turbinos, teks paplušėti su stumokline. Taip pat nereiktų pamiršti, kad automobilis yra varomas priekiniais ratais, todėl momentas, kai jie nesusivarkys su vis didinama variklio galia, yra neišvengiamas.
Penktos kartos Preliudas debiutavo 1997 metais. Šis modelis turėjo aštresnių linijų kėbulą, lyg aliuziją į trečiąją kartą. Liko tie patys H serijos varikliai, tačiau jie generavo daugiau galios, o "Type-S" modifikacija turėjo 217ag. Bet paskutinieji "Prelude" buvo įsprausti tarp "Civic Si", "Accord Coupe" ir "Integra" modelių gamos. Dėl tokios didelės modelių pasiūlos ir stipriai kritusių pardavimų, 2001 metais "Prelude" gamyba buvo nutraukta. Tačiau ši kupė išėjo kaip nugalėtoja, nes su kiekviena jos karta, automobilis tapdavo vis geresnis ir skirtingai nei "Mitsubishi Eclipse" niekada netapo pajuokos objektu.




Tie, kas ieško Preliudo tiuningo projektui, patariame pirkti paskutinąją kartą, kuris bus geriausia pradžia darbams, nors jei tobulinsite visą variklį, puikiai tiks ir kiek senesnė ketvirtoji "Prelude" kupė. Žinoma, gaunami rezultatai niekuo nebus panašūs į, tarkim, "Toyota Supra", tačiau tiek pats automobilis tiek ir jo tobulinimas bus daug pigesnis. Taip pat vienas iš geriausių jo privalumų yra puikios valdymo charakteristikos.
Kalbant apie kainas, trečiasis tvarkingas Preliudas su dviejų litrų 140ag varikliu jums gali kainuoti apie 4000lt, ketvirtasis - apie 5000lt, o penktoji karta, tvarkingu kėbulu ir tikriausiai realia rida - apie 7 tūkst. litų.



"Honda Prelude" - tai modelis, kuris išgarsino "Honda" kaip vieną geriausių sportiškų automobilių gamintojų. Jo ilgas kapotas suteikė kupė sumažinto amerikietiško "muscle car" įvaizdį, o tuo pačiu puikiai subalansuota pakaba leido mėgautis automobilio teikiamais pojūčiais. Preliudas taip pat yra viena iš lengviausiai tobulinamų mašinų, kuriai visa tiuningo rinka yra skyrųsi nemažai dėmesio.
"Prelude" debiutavo 1978 metais ir Japonijoje buvo pardavinėjimas tik "Honda Verno" salonuose, kurie buvo orientuoti į jaunimą, panašiai, kaip dabar "Toyota" JAV prekinis ženklas "Scion". Pirmoji karta daugumą savo komponentų pasiskolino iš "Accord" sedano, o sportiška išvaizda leido jam konkuruoti su "Toyota Celica". Tačiau montuojamas 1.6 litro 72ag variklis nebuvo toks sportiškas, todėl už Atlanto Preliudas gavo pravardę "Honda Quaalude" už tai, kad sportinė išvaizda nesuteikė atitinkamų charakteristikų.
1980 metais, dėl emisijų kontrolės, buvo atlikti variklio patobulinimai, o 1983 metais debiutavusi antroji karta turėjo kiek daugiau "smarvės". Bet su trečiosios kartos debiutu 1988 metais, "Prelude" tapo sportines savybes turinčiu kupė. "B20" variklis turėjo žymiai daugiau galios, o Si modifikacija turėjo praktiškai dvigubai daugiau arklių nei prieš dešimtmetį debiutavęs modelis. Valdymas taip pat buvo išskirtinis - vienas įtakingiausių automobilių žurnalų "Road & Track" atliko slalomo testą, kuriame nepralenkiamas buvo 1988 metų "Prelude Si", aplenkęs net to meto egzotinius modelius.




Nors su trečiąja karta "Prelude" stipriai patobulėjo, tačiau tobulintojai labiausiai susidomėjo ketvirtuoju modeliu, kuris buvo pristatytas 1991 metais. Šis Preliudas pagaliau palaidojo B serijos variklius, kuriuos pakeitė "F22", "H22" ar "H23" agregatai. H serijos "VTEC" motorai yra mėgstami tarp tiuninguotojų dėl keletos priežasčių. "H22A1" širdelė "išpumpuodavo" 187 arklius ir 212 niutonmetrus, tuo pačiu generuodama didelę dalį sukimo momento ties žemesniais sūkiais, skirtinai nei kiti aukštasūkiai "Honda" varikliai.
Greitai po šio variklio debiuto buvo nustatyta, kad gamyklinis blokas puikiai susidoroja su aukštu oro slėgiu, o tai, kaip žinia, yra geros naujienos. Gana nemaži galios virsmai yra pasiekiami išportinus variklio galvutę, taip pat sumontuojant patobulintus paskirstymo velenėlius. Prie šių darbų pridėjus patiuninguotą kuro sistemą, galima "užkabinti" sraigę, tačiau jei norite tikrai didelės turbinos, teks paplušėti su stumokline. Taip pat nereiktų pamiršti, kad automobilis yra varomas priekiniais ratais, todėl momentas, kai jie nesusivarkys su vis didinama variklio galia, yra neišvengiamas.
Penktos kartos Preliudas debiutavo 1997 metais. Šis modelis turėjo aštresnių linijų kėbulą, lyg aliuziją į trečiąją kartą. Liko tie patys H serijos varikliai, tačiau jie generavo daugiau galios, o "Type-S" modifikacija turėjo 217ag. Bet paskutinieji "Prelude" buvo įsprausti tarp "Civic Si", "Accord Coupe" ir "Integra" modelių gamos. Dėl tokios didelės modelių pasiūlos ir stipriai kritusių pardavimų, 2001 metais "Prelude" gamyba buvo nutraukta. Tačiau ši kupė išėjo kaip nugalėtoja, nes su kiekviena jos karta, automobilis tapdavo vis geresnis ir skirtingai nei "Mitsubishi Eclipse" niekada netapo pajuokos objektu.




Tie, kas ieško Preliudo tiuningo projektui, patariame pirkti paskutinąją kartą, kuris bus geriausia pradžia darbams, nors jei tobulinsite visą variklį, puikiai tiks ir kiek senesnė ketvirtoji "Prelude" kupė. Žinoma, gaunami rezultatai niekuo nebus panašūs į, tarkim, "Toyota Supra", tačiau tiek pats automobilis tiek ir jo tobulinimas bus daug pigesnis. Taip pat vienas iš geriausių jo privalumų yra puikios valdymo charakteristikos.
Kalbant apie kainas, trečiasis tvarkingas Preliudas su dviejų litrų 140ag varikliu jums gali kainuoti apie 4000lt, ketvirtasis - apie 5000lt, o penktoji karta, tvarkingu kėbulu ir tikriausiai realia rida - apie 7 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų