Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Japonai nuolatos mėgsta stebinti pasaulį. Nesvarbu, kurioje srityje - jie - tiesiog mėgsta naujoves, netradicinius sprendimus. Toks jau jų būdas. Todėl nenuostabu, jog pagrindiniame Japonijos drifto čempionate galima išvysti „Nissan GT-R“ arba „Lexus LFA“. Tačiau naujausias čempionato dalyvis nustebintų net ir daug ko mačiusius automanus.
Vienas žymiausių Japonijos auto-sporto veidų - Daigo Saito, šių metų Japonijos drifto čempionate dalyvaus su „Lamborghini Murcielago“! Taip, brangieji automanai, jūs perskaitėte teisingai - „Lamborghini Murcielago“!
Ar automobilis vis dar turi atmosferinį 12 cilindrų variklį - nežinia, tačiau dėl galimybės dalyvauti vienoje pajėgiausių drifto lygų, itališkas super-automobilis turėjo praeiti nemažą modifikavimo kelią. Pradedant galinių varančiųjų ratų pavaros sumontavimu ir baigiant „Liberty Walk“ specialistų sukurtomis kėbulo apdailos detalėmis.
Pasirodo, sukonstruoti šį žvėrį japonams prireikė maždaug septynių mėnesių. Tuo tarpu automobilio bandymai buvo pradėti tik praėjusį mėnesį, tačiau naująjį bolidą sukonstravę inžinieriai turės dar pakankamai daug laiko pašalinti visus trūkumus ir 2016 metų drifto sezoną pradėti pergalingai.
Japonai nuolatos mėgsta stebinti pasaulį. Nesvarbu, kurioje srityje - jie - tiesiog mėgsta naujoves, netradicinius sprendimus. Toks jau jų būdas. Todėl nenuostabu, jog pagrindiniame Japonijos drifto čempionate galima išvysti „Nissan GT-R“ arba „Lexus LFA“. Tačiau naujausias čempionato dalyvis nustebintų net ir daug ko mačiusius automanus.
Vienas žymiausių Japonijos auto-sporto veidų - Daigo Saito, šių metų Japonijos drifto čempionate dalyvaus su „Lamborghini Murcielago“! Taip, brangieji automanai, jūs perskaitėte teisingai - „Lamborghini Murcielago“!
Ar automobilis vis dar turi atmosferinį 12 cilindrų variklį - nežinia, tačiau dėl galimybės dalyvauti vienoje pajėgiausių drifto lygų, itališkas super-automobilis turėjo praeiti nemažą modifikavimo kelią. Pradedant galinių varančiųjų ratų pavaros sumontavimu ir baigiant „Liberty Walk“ specialistų sukurtomis kėbulo apdailos detalėmis.
Pasirodo, sukonstruoti šį žvėrį japonams prireikė maždaug septynių mėnesių. Tuo tarpu automobilio bandymai buvo pradėti tik praėjusį mėnesį, tačiau naująjį bolidą sukonstravę inžinieriai turės dar pakankamai daug laiko pašalinti visus trūkumus ir 2016 metų drifto sezoną pradėti pergalingai.