Sparčiai senstanti Japonijos visuomenė atveria naujas ir netradicines verslo galimybes. Viena tokių – prekyba sauskelnėmis suaugusiems, rašo „Quartz“.
Trys Japonijos popieriaus gamyklos pranešė apie planus plėsti savo veiklos sritį ir gaminti sauskelnes suaugusiems. Prognozuojama, kad iki 2020 metų šių produktų paklausa Japonijoje viršys kūdikių sauskelnių paklausą.
Tuo metu didžiausios šalyje sauskelnių gamintojos „Unicharm“ teigimu, šis persilaužimas jau įvyko 2011 metais.
Japonijoje sauskelnių rinka suaugusiems asmenims kasmet išauga po 6-10 proc.
Daugiau nei 20 proc. šalies gyventojų yra vyresni nei 65 metų amžiaus. Pagal šį rodiklį Japonija pirmauja visame pasaulyje.
Neseniai didžiausia pasaulyje higienos produktų gamintoja „SCA“ Švedijoje nemokamai nusiuntė bandomąsias sauskelnes visiems vyresniems nei 55 metai šalies vyrams.
Ši reklaminė akcija sulaukė didžiulio švedų pasipiktinimo.