• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Toro Rosso“ technikos direktorius Jamesas Key sako, jog „STR10“ vardu pavadintas bolidas turi mažai ką bendro su „Red Bull RB11“. Nors abi komandos gali glaudžiai bendradarbiauti, tačiau Jameso Key teigimu, „Toro Rosso“ negali laukti, kol „Red Bull“ patvirtins vienus ar kitus pakeitimus.  
„Nėra taip, jog mes su „Red Bull“ ekipa nesutariame, tikrai ne. Tačiau laikas kuriant ir tobulinant bolidą yra labai brangus, tad vietoj glaudaus bendradarbiavimo mes pasirinkome kitą kelią. Daugelį komponentų esame sukūrę patys“, - priduria Jamesas Key.
„Labai džiaugiuosi, jog „Renault“ sugebėjo išspręsti daugumą variklio problemų, kurios mus užklupo praėjusiais metais.“
„Šiemet mūsų ir „Red Bull“ komanda naudoja identiškus variklius, tad iškilus bėdai, atsiras galimybė greičiau išspręsti vieną ar kitą problemą.“
„Pagrindinė mūsų užduotis - stabilumas ir patikimumas.“

„Toro Rosso“ technikos direktorius Jamesas Key sako, jog „STR10“ vardu pavadintas bolidas turi mažai ką bendro su „Red Bull RB11“. Nors abi komandos gali glaudžiai bendradarbiauti, tačiau Jameso Key teigimu, „Toro Rosso“ negali laukti, kol „Red Bull“ patvirtins vienus ar kitus pakeitimus.  
„Nėra taip, jog mes su „Red Bull“ ekipa nesutariame, tikrai ne. Tačiau laikas kuriant ir tobulinant bolidą yra labai brangus, tad vietoj glaudaus bendradarbiavimo mes pasirinkome kitą kelią. Daugelį komponentų esame sukūrę patys“, - priduria Jamesas Key.
„Labai džiaugiuosi, jog „Renault“ sugebėjo išspręsti daugumą variklio problemų, kurios mus užklupo praėjusiais metais.“
„Šiemet mūsų ir „Red Bull“ komanda naudoja identiškus variklius, tad iškilus bėdai, atsiras galimybė greičiau išspręsti vieną ar kitą problemą.“
„Pagrindinė mūsų užduotis - stabilumas ir patikimumas.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų