„Jaguar XKR“ išties atrodo pritrenkiamai. „Raumeningas“, su banguojančia kapoto linija ir išraiškingais žibintais – tipiškas „jaguariškas“ profilis. Atvirai, pamačius šį šedevrą, net ir mažai atsidavusiam automobilių gerbėjui tikrai bus sunku ramiai miegoti, kol neatsisės už šio gražuolio vairo, rašo autonews.ru.
Ir vos tik nuspaudus „Start - Engine“ - tampa aišku, kad automobilis sukonstruotas tikrai „rimtai“. Žemas, bosinis 4,2 litrų darbo tūrio variklio veikimo garsas ir štai „Jaguar XKR“ pradeda „naikinti“ kelio kilometrus.
Įsibėgėti šiam galiūnui iki 100 km/h užtenka vos 5,3 sekundės, o maksimalus jo greitis – 250 km/h. Žinoma, „XKR“ tikrai godus ir „ryja“ degalus rodos net tada, kai automobilis stovi vietoje (12,3 -20 l/100 km). Tačiau, jei jau ryžtamasi sėstis už tokio automobilio vairo, patartina nebūti itin ekonomiškam, o tiesiog mėgautis išskirtiniu vairavimo malonumu.
Tačiau kartais malonumas perauga ir į realią riziką - važiuojant šiuo automobiliu su išjungtomis saugumo sistemomis lyjant yra beveik tas pats, kas kišenėje nešiotis didelio kalibro užtaisytą šautuvą.
Tuo tarpu dinaminė automobilio valdymo sistema veikia tobulai, o automatinė šešių pavarų dėžė perjunginėjama „nekvailioja“ , tad bėgius perjunginėjant rankiniu būdu įmanoma priversti automobilį judėti taip, kaip tik pageidauja vairuotojas. Tik važiuojant tuščiu keliu vertėtų dažniau užmesti akį į greičio matuoklę, nes bevairuojant galima nustebti, jog jau kurį laiką automobilis keliu skrieja 250 km/h greičiu. Kitaip, kaip tik tikrinant matuoklę, greičio pajusti neįmanoma – salone tvyro taiki tyla, o važiuojama visada lygiai ir švelniai, nepriklausomai nuo pasiekto greičio.
Ir kas nuostabiausia – automobilis keliu rieda itin lengvai bei nesukeldamas didesnio streso vairuotojui ar keleiviams, net pasitaikius ir „gulintiems policininkams“ ar panašioms kliūtims.
Vis dėlto trūkumų šis automobilis turi. „Jaguar XKR“ salonas – itin ankštas, nors statistiniam vairuotojui šis trūkumas keblumų nesudarys, tačiau pirmą kartą į automobilį įsėdusį didesnių „išmatavimų“ žmogų gali ištikti lengvas šokas – erdvės salone katastrofiškai trūksta.
Vairas guli ant kelių, rankinis stabdis remiasi į kojas, o toks jausmas primena legendinius „XJS“ serijos modelius.
Tačiau daugiau priekaištų salono interjerui ar automobilio valdymui net labai stengiantis neįmanoma sugalvoti, na nebent išreikšti mažą nepasitenkinimą dėl plastikinės medžiagos, kuria dekoruotos automobilio durys, mat ši bendrame kontekste atrodo labai jau pigiai ir neskoningai. Tačiau šią esminę „Jaguar XKR“ kūrėjų klaidą šiek tiek kompensuoja itin aukštos kokybės audiosistema.
Automobilio kaina siekia 170 tūkst. JAV dolerių, o ją verta mokėti ne tiek dėl automobilio salono ypatybių ar dizaino, o vien dėl kokybiško ir komfortiško važiavimo ir vairavimo pojūčio.