Kompanijos atstovai teigia, jog „XF Sportbrake“ buvo kuriamas lygiagrečiai su „XF“ sedanu, kuris pasirodė šiek tiek anksčiau. Britai teigia, jog universalo kūrimo procesas užtruko ilgiau, nes buvo norima atsižvelgti į praėjusios „XF Sportbrake“ savininkų atsiliepimus ir sukurti pilnavertį universalą be trūkumų.
Universalai visuomet buvo perkami ne tik dėl stiliaus, bet ir dėl siūlomos erdvės bei praktiškumo. Šioje srityje „XF Sportbrake“ turėtų būti nepralenkiamas. Bagažinės tūris siekia 565 litrus - nulenkus galines sėdynes bagažinės tūris išaugs net iki 1700 litrų.
„Jaguar“ atstovai didžiuojasi, jog „XF Sportbrake“ standartinėje komforto įrangos sąraše surasite elektrinį bagažinės dangtį, orinės pakabos komplektą. Šios opcijos „Jaguar“ konkurentuose kainuoja ne vieną šimtinę eurų.
Variklių gamoje - naujausi „Jaguar“ inžinierių sukurti „Ingenium“ benzininiai ir dyzeliniai motorai. Pigiausios modelio versijos bus komplektuojamos su 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiais arba dyzeliniais motorais bei mechaninės pavarų dėžėmis. Turint storesnę piniginę, automobilį bus galima aprūpinti pajėgesniais 4 arba 6 cilindrų motorais bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Be to, priklausomai nuo pasirinkto variklio, universalas bus komplektuojamas su galinių arba visų ratų pavara.
Variklių gama atrodo štai taip :
- 163 AG dyzelis su mechanine pavarų dėže ir galinių ratų pavara
- 180 AG dyzelis su automatine pavarų dėže, gali būti RWD arba AWD
- 240 AG dyzelis su automatine pavarų dėže ir visų ratų pavara
- 300 AG dyzelis su automatine pavarų dėže ir galinių ratų pavara
- 250 AG benzinas su automatine pavarų dėže ir galinių ratų pavara
JAV rinkai skirtas modelis galės būti komplektuojamas ir su 6 cilindrų benzininiu varikliu ir visų ratų pavara.
[nqspoll id="290"]