Šiuo metu „Jaguar“ svarsto kurį kelią pasirinkti. Pirmasis kelias – atsisakyti abiejų „Jaguar XE“ ir „Jaguar XF“ modelių ir vietoje pasiūlyti vieną modelį, kuris užimtų tarpinę vietą bei būtų siūlomas su įvairaus tipo jėgainėmis. Antrasis kelias – kompaktiškas hečbekas. A klasės ir 1 serijos BMW analogas, kuris turėtų sulaukti nemažo susidomėjimo Europoje, kur tokio tipo automobiliai yra be galo populiarūs.
Vis dėlto, šiai dienai „Jaguar“ neturi tinkamos platformos modeliui, kuris vien Europoje surastų bent 100 000 pirkėjų per vienerius metus. Šią problemą „Jaguar“ galėtų išspręsti į pagalbą pasitelkę BMW, kuri suteiktų priėjimą prie 1 serijos BMW platformos ir kitų reikalingų agregatų. Jeigu tai jums skamba neįtikėtinai – leiskite jums priminti vieną faktą. Šiai dienai BMW ir „Jaguar“ glaudžiai bendradarbiauja keliose srityse, kurios padėtų sumažinti augančius automobilių kūrimo kaštus, tad anksčiau paminėtas scenarijus yra labai realus.
Kol „Jaguar“ vadai sprendžia ką daryti su dabartine modelių gama, britiškos markės gerbėjams turime ir gerų žinių. Šiemet „Jaguar“ pristatys naujos kartos „Jaguar XJ“, kuris bus varomas elektra. Tai bus ypatingai svarbus modelis, nes jis naudos ne tik naują, modulinę platformą, bet ir padės gamintojui įžengti į itin svarbų segmentą, kuriame netrukus taps labai ankšta.
Aukštesnės klasės, ištaigingų, elektrinių sedanų klasėje netrukus pasirodys „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ inžinierių kūriniai, kurie apsunkins „Jaguar“ galimybes atsipjauti didžiausią pyrago dalį.
Kompaktiškų ir vidutinio dydžio sedanų laikai praėjo. Na, bent jau taip galvoja „Jaguar“, kuri jau ne vienerius metus vargsta su „Jaguar XE“ ir „Jaguar XF“ modeliais, kurių paklausa per pastaruosius metus smuko kelis kartus.
Britiškos markės vadovai puikiai suprasdami padėties rimtumą, šiuo metu svarsto kas galėtų užimti ne vieno, bet abiejų modelių vietą, ir vienas iš realiausių kandidatų yra kompaktiškas hečbekas.
Per artimiausius metus „Jaguar“ ir „Land Rover“ sieks išlipti iš finansinės duobės ir užsitikrinti finansiškai stabilios kompanijos vardą, tačiau tai padaryti nebus lengva, nes „Jaguar“ neturi nei vieno modelio, kuris būtų perkamas masiškai.
Šį tikslą gamintojui turėtų pasiekti visiškai naujas modelis, kuris, kaip ir minėjome anksčiau, galėtų turėti hečbeko kėbulą. Vis dėlto, „Jaguar“ bendrovės vadovai iki šiol nėra dėl to galutinai apsisprendę.
Kompaktiškų ir vidutinio dydžio sedanų laikai praėjo. Na, bent jau taip galvoja „Jaguar“, kuri jau ne vienerius metus vargsta su „Jaguar XE“ ir „Jaguar XF“ modeliais, kurių paklausa per pastaruosius metus smuko kelis kartus.
Britiškos markės vadovai puikiai suprasdami padėties rimtumą, šiuo metu svarsto kas galėtų užimti ne vieno, bet abiejų modelių vietą, ir vienas iš realiausių kandidatų yra kompaktiškas hečbekas.
Per artimiausius metus „Jaguar“ ir „Land Rover“ sieks išlipti iš finansinės duobės ir užsitikrinti finansiškai stabilios kompanijos vardą, tačiau tai padaryti nebus lengva, nes „Jaguar“ neturi nei vieno modelio, kuris būtų perkamas masiškai.
Šį tikslą gamintojui turėtų pasiekti visiškai naujas modelis, kuris, kaip ir minėjome anksčiau, galėtų turėti hečbeko kėbulą. Vis dėlto, „Jaguar“ bendrovės vadovai iki šiol nėra dėl to galutinai apsisprendę.