• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1963 metais Jaguar nusprendė sukurti specialią E-Type versiją su kuria turtingiausiu kompanijos klientai galėtų lenktyniauti viso pasaulio trasose. Britai nusprendė pagaminti tik aštuoniolika modelio versijų, tačiau dėl prastos finansinės padėties, Jaguar pagamino ne aštuoniolika, bet dvylika vienetų. Tačiau neseniai įkurta Jaguar Special Operations divizija nusprendė užbaigti daugiau kaip 50 metų senumo projektą. 

1963 metais Jaguar nusprendė sukurti specialią E-Type versiją su kuria turtingiausiu kompanijos klientai galėtų lenktyniauti viso pasaulio trasose. Britai nusprendė pagaminti tik aštuoniolika modelio versijų, tačiau dėl prastos finansinės padėties, Jaguar pagamino ne aštuoniolika, bet dvylika vienetų. Tačiau neseniai įkurta Jaguar Special Operations divizija nusprendė užbaigti daugiau kaip 50 metų senumo projektą. 

REKLAMA


Jaguar norėdama išlaikyti autentiškumą, sukūrė ne visiškai naujas, bet naudojo dar 1963 metais pagamintas važiuokles. Net ir automobilio kėbulas bus pagamintas iš aliuminio, o jo linijas išmuš ne robotai, bet žmonės.
O kaip gi automobilio širdis? Ar šis Jaguar E-Type turės penkiasdešimties metų senumo variklį? Atsakymas į šį klausimą - ne. Britai po ilgu kapotu montuos 3,8 litro, šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvystys 340 arklio galių ir 380 NM sukimo momentą.
Apie šio automobilio kainą net nevertėtų kalbėti, nes jį įsigyti galės tikrai ne kiekvienas. Pasak Jaguar kompanijos vyriausiojo dizainerio Ian'o Callum'o, kiekvienas automobilis bus pagamintas pagal specialų užsakymą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų