Dabar „Jaguar“ nusprendė žengti gerokai rimtesnį žingsnį. Šį kartą „Jaguar“ atnaujins legenda tapusio 3,8 litro darbinio tūrio variklio bloko gamybą, kuris prieš keletą dešimtmečių buvo montuojamas kone į visus britiškus automobilius.
Iškart norėtųsi pridurti, jog tai nėra moderni senojo variklio interpretacija. „Jaguar“ teigimu, naujasis motoras buvo suprojektuotas ir pagamintas vadovaujantis originaliomis specifikacijomis.
Džiaugsmo turėtų suteikti ir dar vienas faktas. Potencialūs variklio pirkėjai susisiekę su „Jaguar Classic“ padalinio darbuotojais ir pateikę kėbulo numerį, variklio gamybos eigoje ant variklio bloko gali „uždėti“ automobilio kėbulo numerį, kuris ateityje taptų įrodymu, jog jūs kadaise naudojotės „Jaguar Classic“ paslaugomis.
Naujo variklio kaina siekia 14 tūkst. svarų arba maždaug 15 tūkst. Sumokėję šią sumą taip pat gausite ir 12 mėnesių garantiją.