Šių markių atstovai piktinasi, kad britų koncernas planuoja sumažinti jų pelno maržas po to, kai pastaraisiais metais automobilių gamintojo prašymu jie investavo milijonus į atnaujintus, modernizuotus prekybos salonus.
Toks prašymas nėra išskirtinis, didžiausia bėda yra „Jaguar“ ir „Land Rover“ pardavimų apimtys. Europos automobilių pramonės asociacijos „ACEA“ duomenimis, praėjusiais metais „Jaguar“ ir „Land Rover“ senajame žemyne sumažėjo 20 proc. arba iki 119 861 vnt.
Jeigu „Land Rover“ modelių gama atrodo sąlyginai moderni ir konkurencinga, to paties nepasakysi apie „Jaguar“. Šiandien šio gamintojo modelių gamą sudaro šeši modeliai, tačiau metiniai pardavimai Europoje 2022 m. neviršijo 25 tūkst. vienetų.
Atstovų pyktį didina ir tai, jog „Jaguar Land Rover“ nutraukė sutartis su Europoje esančiais atstovais ir pasiūlė naujas prekės ženklų atstovavimo sąlygas.
„Jeigu gamintojas ir šios prekės ženklų atstovai nesuras bendro sutarimo, tai gali sukelti teisminį ginčą, iš kurio naudos neturės nė viena šalis“, – sakė „Jaguar Land Rover“ atstovų asociacijos vadovas Arjenas de Jongas.
Pagal naują sutartį, Vokietijoje įsikūrusių atstovų pelno marža sumažėtų perpus – iki maždaug 9 proc.