Šį kartą „Jaguar“ neapsiribos tik viena „SVR“ modelio versija. Galingas 5.0 litrų darbinio tūrio agregatas bus montuojamas ne tik į kupė, bet ir į kabrioletą.
Nuo standartinių „F-Type“ ar net „F-Type R“ modelių, „SVR“ logotipu pažymėti gražuoliai išsiskirs naujomis kėbulo detalėmis. Didesnis galinis difuzorius, didesnės oro paėmimo angos tik kelios mažos smulkmenos.
Pastebimiausias pasikeitimas - ant bagažinės dangčio sumontuotas spoileris, kuris priklausomai nuo automobilio greičio pakyla, nusileidžia ar net pakeičia pakrypimo kampą.
„Jaguar“ specialistų teigimu, naujoji „F-Type“ versija yra net 21 kilogramu lengvesnė už „F-Type R“. Britai norėdami sumažinti automobilio svorį, pakeitė išmetimo sistemą, stabdžių diskus ir pakabos komponentus. „Jaguar“ darbuotojai nesiartino prie garso izoliacijos, sėdynių ir kitų svarbių komponentų.
Oficialiai naujasis modelis bus pristatytas kovo mėnesį, Ženevos automobilių parodoje. Parodos metu „Jaguar“ turėtų paskelbti daugiau informacijos apie sportiškiausią ir greičiausią „F-Type“ modelį.