• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tokių markių kaip : „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes Benz“ pirkėjai dažniausiai būna ištikimi vienai markei. Tačiau atsiranda vienas ar kitas paklydėlis, kuris norisi kažko įdomaus, išskirtinio ir netradicinio. Dažniausiai tokius paklydėlius priima „Jaguar“ ir „Lexus“ markių atstovai, kurie turi truputėlį kitokį požiūrį į automobilius.
Jeigu lygintume „BMW“ ir „Jaguar“ pardavimų rodiklius, britai turėtų įkišti galvą į smėlį ir penkis kartus sudainuoti Vokietijos himną. Tačiau pardavimų rodikliai dar ne viskas. D.Britanijoje įsikūręs automobilių gamintojas norėdamas pritraukti didesnę dalį paklydėlių, Paryžiaus automobilių parodoje pristatė visiškai naują „Jaguar XE“. Patį mažiausią, kompaktiškiausią ir ekonomiškiausią kompanijos modelį.
3 serijos „BMW“ dydžio sedanas atrodo įspūdingai (kalbame apie eksterjerą). Technologijų ir naujų variklių sugebėjimai taip pat įspūdingi. Tačiau atidarius duris ir pažvelgus į automobilio interjerą apima nusivylimas. Jis - tiesiog per paprastas. Mes tikėjomės išvysti daugybę įdomių ir netradicinių sprendimų, kuriuos galima išvysti „Jaguar XF“ ar XJ“ modelių interjeruose. Tačiau britai greičiausiai supranta, kad išsišokėlių niekas nemėgsta ir sukūrė stilingą, tačiau konservatyvų ( pagal britų standartus ) automobilį.
Tikėkimės, kad „Jaguar“ atstovų Lietuvoje pasirinkta taktika leis padidinti šios markės populiarumą, nes mūsų šalies pirkėjai tokio dydžio automobilius labai mėgsta. O jeigu jam pasiūlysite vos 3,7 litro šimtui kilometrų suvartosiantį dyzelinį variklį - Bingo!
Bent jau D.Britanijoje naujasis „Jaguar XE“ kainuos nuo 116 tūkst. litų.

Tokių markių kaip : „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes Benz“ pirkėjai dažniausiai būna ištikimi vienai markei. Tačiau atsiranda vienas ar kitas paklydėlis, kuris norisi kažko įdomaus, išskirtinio ir netradicinio. Dažniausiai tokius paklydėlius priima „Jaguar“ ir „Lexus“ markių atstovai, kurie turi truputėlį kitokį požiūrį į automobilius.
Jeigu lygintume „BMW“ ir „Jaguar“ pardavimų rodiklius, britai turėtų įkišti galvą į smėlį ir penkis kartus sudainuoti Vokietijos himną. Tačiau pardavimų rodikliai dar ne viskas. D.Britanijoje įsikūręs automobilių gamintojas norėdamas pritraukti didesnę dalį paklydėlių, Paryžiaus automobilių parodoje pristatė visiškai naują „Jaguar XE“. Patį mažiausią, kompaktiškiausią ir ekonomiškiausią kompanijos modelį.
3 serijos „BMW“ dydžio sedanas atrodo įspūdingai (kalbame apie eksterjerą). Technologijų ir naujų variklių sugebėjimai taip pat įspūdingi. Tačiau atidarius duris ir pažvelgus į automobilio interjerą apima nusivylimas. Jis - tiesiog per paprastas. Mes tikėjomės išvysti daugybę įdomių ir netradicinių sprendimų, kuriuos galima išvysti „Jaguar XF“ ar XJ“ modelių interjeruose. Tačiau britai greičiausiai supranta, kad išsišokėlių niekas nemėgsta ir sukūrė stilingą, tačiau konservatyvų ( pagal britų standartus ) automobilį.
Tikėkimės, kad „Jaguar“ atstovų Lietuvoje pasirinkta taktika leis padidinti šios markės populiarumą, nes mūsų šalies pirkėjai tokio dydžio automobilius labai mėgsta. O jeigu jam pasiūlysite vos 3,7 litro šimtui kilometrų suvartosiantį dyzelinį variklį - Bingo!
Bent jau D.Britanijoje naujasis „Jaguar XE“ kainuos nuo 116 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_DSC1316


Land Rover Discovery Sport
„Land Rover Freelander“ katino dienos baigėsi. Jau greitu metu „Land Rover“ nutrauks šio modelio gamybą ir jį pakeis štai šiuo „Discovery Sport“. Panašaus dydžio, modernesnis, technologiškai pažangesnis ir visomis prasmėmis šiuolaikiškesnis visureigis pasiūlys tai, ko „Freelander“ niekada negalėjo.
„Discovery Sport“ yra pirmasis naujos „Discovery“ modelių šeimos narys. Pagal naują „Land Rover“ kompanijos vadovų strategiją, „Discovery“ modelių šeimos automobiliai bus praktiški, modernūs, taupus ir universalūs.
Naujasis visureigis iš pradžių bus komplektuojamas su 2,2 litro (150 AG ir 190 AG) dyzeliniais arba 2 litrų benzininiu varikliu. Vėliau variklių gamą papildys naujieji „Ingenium“ motorai, kurie yra efektyvesni už analogiškas „Ford“ jėgaines.

REKLAMA

_DSC1353


2 serijos „BMW“ kabrioletas
„Naująjį kabrioletą BMW inžinieriai sukūrė pagal sėkmingiausio pasaulyje kompaktinės klasės kabrioleto – „BMW 1 Series“ – receptą. Nors modelis pailgėjo ir praplatėjo, jis išlaikė neprilystamą vikrumą, komforto lygį ir dinamiškumą. Manome, kad „2 Series Convertible“ pasikėsins į rekordą, kurį pasiekė modelio pirmtakas – 1 serijos kabrioletų visame pasaulyje parduota jau 130 000“, – sakė oficialaus „BMW“ markės atstovybės direktorė Rasa Klimavičiūtė.
2 serijos kabrioletas buvo viena iš dviejų premjerų, kurias „BMW“ kompanija pademonstravo Paryžiaus automobilių parodoje. Kokia buvo antroji? Naujos kartos „BMW X6“, kurio pristatymas Lietuvoje įyvko žymiai anksčiau. Tuo tarpu dabar susikoncentruokime ties kita „BMW“ naujiena - 2 serijos kabrioletu.
Vienintelis 2 serijos kabrioleto skirtumas nuo kupė - elektrinis medžiaginis stogas, kuris atsidaro arba užsidaro per 20 sekundžių.
Po 2 serijos „BMW“ kabrioleto variklio dangčiu „suksis“ trys benzininiai ir vienas dyzelinis variklis. Galingiausiame „BMW M235i“ modelyje bus montuojamas 3 litrų darbinio tūrio variklis, išvystantis 326 AG, „BMW 220i“ turės 2 litrų darbinio tūrio, 184AG variklį, „BMW 228i“ – 2 litrų darbinio tūrio 245AG agregatą. Dyzelinių variklių gerbėjai galės užsisakyti „BMW 228i“, po kurio variklio dangčiu dirbs 2 litrų darbinio tūrio, 190AG motoras.

REKLAMA
REKLAMA

_DSC1286


„Dacia Dokker Stepway“
Biudžetinių automobilių gamintojas „Dacia“, Prancūzijos sostinėje pristatė keletą naujienų. Tačiau mums aktualios buvo tik dvi : „Dacia Lodgy Stepway“ ir „Dacia Dokker Stepway“. Tai nėra visiškai nauji modeliai, tačiau tai yra naujos „Dacia Dokker“ ir „Lodgy“ modelių versijos.
„Dacia“ atsižvelgdama augančią į padidinto pravažumo automobilių paklausą, nusprendė savo modelių gamą papildyti dviem naujais „Stepway“ modeliais.
Nuo standartinių modelių jie skiriasi nedaug. „Stepway“ versijos nudažomos firmine mėlyna kėbulo spalva, gauna didesnę kėbulo prošvaisą ir keletą plastmasinių kėbulo detalių, kurias galima braižyti ir visaip kitaip laužyti.
Padidinto pravažumo versijos bus komplektuojamos su benzininiais arba su dyzeliniais varikliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

;;


Max (14)


„Ferrari“
Kiekvieną kartą ištarus šios markės vardą, nejučiomis padidėjo kraujo spaudimas, širdis pradeda spurdėti sparčiau, o akys nepastebimai išsiplečia. Kas jau kas, bet itališki automobiliai moka gaminti įspūdingai atrodančias mašinas. Nesvarbu, kad jos genda dažniau. Italai savo automobilius kuria, pagal savo gyvenimo būdą. Svarbiausia išvaizda, likusios detalės nėra labai svarbios.
Kad ir kaip bebūtų keista, tačiau net ir italai suprato, kad norint dirbti pelningai, reikia sukurti ne tik gražų, bet ir funkcionalų automobilį. Už šią savotišką revoliuciją galėtume padėkoti buvusiam „Ferrari“ vadovui Luca di Montezemolo. Prieš daugiau kaip dvidešimt metų prie „Ferrari“ kompanijos vairo stojęs vyras superautomobilių gamintoją apvertė aukštyn kojom.
Į charizmatiškąjį Paryžių italai atsivežė tik vieną naujieną - „Ferrari 458 Speciale Aperta“. Patį galingiausią kompanijos kabrioletą, kurio ratus suka ne turbininis (kaip California modelyje), bet atmosferinis motoras.
4,5 litro benzininis motoras išvysto net 605 arklio galias ir 540 Nm sukimo momentą. Su tokia galinga jėgaine „Ferrari 458 Speciale Aperta“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3 sekundes ir pasiekia 330 km/val. maksimalų greitį.

Max (75)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų