38 metus iš eilės Jungtinėse Valstijose atliekamas „J.D. Power U.S. Initial Quality“ tyrimas paskelbė automobilių gamintojų sąrašą, kuris turėtų tapti pagalbine medžiaga renkantis sekantį ratuotį.
Kasmet atliekamo tyrimo autoriai remiasi beveik 100 tūkst. automobilių savininkų duomenimis, kurie tyrimo metu sutiko atsakyti į 223 skirtingus klausimus, susijusius su jų vairuojamu modeliu.
Klausimai yra suskirstomi į devynias atskiras kategorijas, tarp kurių yra: multimedija, funkcijos, valdikliai ir ekranai, vairavimo patirtis.
Pagrindinis tyrimo tikslas yra sužinoti su kokiomis problemomis susiduria automobilių savininkai. Atsižvelgiant į tyrimo metu gautus duomenis galiausiai sudaromas geriausių ir blogiausių markių sąrašas.
Tarp geriausiai įvertintų – pikapų gamintojas
„Stellantis“ koncernui priklausantis gamintojas „RAM“ šiemet dar kartą užėmė aukščiausią „J.D. Power U.S. Initial Quality“ tyrimo vietą.
Antroje vietoje įsitaisė „General Motors“ markė – „Chevrolet“. Palyginus su praėjusiais metais, „Chevrolet“ palypėjo trimis laipteliais aukščiau.
Iš septynioliktos į trečią vietą šoktelėjo „Hyundai“, o geriausiųjų penketuką užbaigė „Kia“ ir „Buick“.
Šiemet atliktame tyrime paaiškėjo, jog 100 transporto priemonių tenka vidutiniškai 195 gedimai.
„RAM“ gedimų vidurkis 100 automobiliui siekė 149, „Chevrolet“ – 160, „Hyundai“ – 162, „Kia“ – 163, „Buick“ – 164.
„J.D. Power U.S. Initial Quality“ tyrimo rezultatai
*gedimų vidurkis 100 automobilių
- RAM – 149
- Chevrolet – 160
- Hyundai – 162
- Kia – 163
- Buick – 164
- Nissan – 166
- Porsche – 172
- Lexus – 174
- Ford – 179
- Honda – 181
- Mini – 182
- Subaru – 183
- Genesis – 184
- Infiniti – 187
- Jaguar – 188
- Mitsubiishi – 191
- Toyota – 192
- Acura – 193
- Tyrimo vidurkis – 195
- Jeep – 200
- GMC – 201
- BMW – 206
- Mercedes-Benz – 206
- Cadillac – 214
- Land Rover – 214
- Lincoln – 224
- Alfa Romeo – 226
- Mazda – 232
- Volkswagen – 241
- Audi – 242
- Volvo – 242
- Rivian – 266
- Tesla – 266
- Dodge – 301
- Polestar – 316
„J.D. Power“ teigė, jog tyrimo metu pirmą kartą buvo naudojami apsilankymų remonto dirbtuvėse duomenys, kurie buvo pagrįsti realiais įvykiais.
Šie duomenys parodė, jog elektromobilius arba iš tinklo įkraunamus hibridus tekdavo remontuoti dažniau negu automobilius, turinčius benzininį variklį. Vadovaujantis tyrimo duomenimis, elektromobilių garantinių vizitų buvo užfiksuota tris kartus daugiau.
Praėjusiais metais pirmą vietą šiame tyrime užėmusi „Alfa Romeo“ šiemet nusmuko į dugną. Kodėl? Bendrovės reputaciją gadino nuolatinės hibridinio „Tonale“ modelio gedimai.
Tyrimo autoriai tvirtina, jog vidutinis gedimų vidurkis 100 benzininių ar dyzelinių automobilių siekia 180, o elektromobilių vidutinis gedimų vidurkis 100 automobilių – 266.