Podiumu žingsniavo ir verslininkė Izolda Gudelis (55 m.), dalyvavusi pirmame Lietuvoje surengtame grožio konkurse.
1989-aisiais moteris pelnė „Mis foto“ titulą, vėliau pati rengė grožio karalienių konkursus.
Eidama podiumu moteris sulaukė jūros plojimų ir ovacijų.
Juozo Statkevičiaus mados fenomenas
Juozo Statkevičiaus mados namai prieš penkerius metus minėjo savo veiklos 30-metį ir visuomenei pristatė didžiulę retrospektyvinę kolekciją.
Šie pirmieji Lietuvoje tokio lygio mados namai įtvirtino drabužio etiketę su dizainerio Juozo Statkevičiaus vardu ir siejami su pasaulinėmis drabužių mados naujovėmis.
Tai – unikalus aukštosios mados reiškinys Lietuvoje. Šiemet mados namams sukako 35-eri ir šia sekmės lydimą sukaktį švęsti tikrai prasminga.
Išskirtinį portalo tv3.lt interviu su J. Statkevičiumi žiūrėkite:
Be abejo, iš anksto atskleisti kolekcijos sumanymo tikrai nereikia, tačiau šįkart ji tikrai bus kitokia nei kada nors anksčiau. Kažkas linksmo ir netikėto. Tai – šiuolaikinio modernumo ir etninės savasties išskirtinis asorti, nauja linija, kitos proporcijos, spalvų deriniai ir, žinoma, visada atpažįstamas drabužiu dizaineris Juozas Statkevičius.
„Kurdamas kolekcijos eskizus domėjausi miksologija, nes siekiau netikėto ir keisto efekto. Kitaip tariant: yra vakarinės suknelės ir kasdieniai rūbai, bet keičiant aksesuarus galima juos paversti visai kitokiais.
Tai – kūrybinis sprendimas, be to, labai tvarus, juk ne veltui mano sukurti drabužiai iškart atpažįstami: kokybė, fantazija, profesionalumas siejasi su istorija.
Žmonės juos, kaip madingus, vilki dešimtmečiais. Tai fenomenas. Kita vertus, jei pabosta, visada šiuos drabužius galima parduoti, nes jie yra paklausūs: haute couture – tai autoriniai kūriniai, siuvami iš geros kokybės medžiagų įdedant daug rankų darbo“, – teigia J. Statkevičius.
Pasak jo, mūsų šalyje vis dar gajus efektų, triukų, fokusų fantazijos, todėl socialiniuose tinkluose plinta ateivių drabužių performansai. Vaizdas vaizdu, bet tai tiesiog minutės efektas. Juozo Statkevičiaus mados namų idėja – kas sezoną pateikti drabužių kolekciją, demonstruojant gyvą manekeną, šitaip įtvirtinant drabužio etiketę su dizainerio vardu, jo kūrybos apsauga nuo plagijavimo, mados naujovių sklaida.
Juozas Statkevičius pristatė naują kolekciją (Greta Skaraitienė/ BNS nuotr.)
„Nemanau, kad kolekcijai aprašyti reikia ypatingų išvedžiojimų, juk sezonai greit keičiasi ir sureikšminti to nereiketų. O žmonės atsirenka, nes vertina, su kokia meile, meistriškumu visa tai padaryta.
Beje, tai, kas atrodo paprasta, padaryti yra sunkiausia. Tiems, kas tuo abejoja, siūlau patiems šią velniavą išmėginti“, – sako J. Statkevičius.
Juozas Statkevičius pristatė naują kolekciją (Greta Skaraitienė/ BNS nuotr.)
Menininkas džiaugiasi, kad beveik 100 procentų įgyvendino savo svajones derindamas mena ir komerciją.
„Visi juk žiūredami matuojasi. Taigi, geriau kartą pamatyti, nei šimtąkart išgirsti. Šiuokart kolekcijoje – gal 65 modeliai, kiek jų bus išties, sunku pasakyti – neįmanoma kūrybinio proceso apibrėžti. Aišku tik tai, kad ši profesionalo sukurta kolekcija tikrai verta garbingo jubiliejaus, linksma, lengva, netikėta, žavinga“, – žadėdamas geras emocijas sako J. Statkevičius.
Juozas Statkevičius pristatė naują kolekciją (Greta Skaraitienė/ BNS nuotr.)
Svarbu pažymėti, kad Juozo Statkevičiaus mados namai iki šiol turi daug ištikimų klientų, tarp jų: Latvijos eksprezidentas Valdis Zatleras su žmona, supermodelis Svetlana Griaznova, gyvenanti Niujorke, teatro režisierius Alvis Hermanis, įžymybės is Paryžiaus, Milano, Londono ir kt.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!