Sporto salėje porą savaičių praleidusi „Focus ST“ versija, panašu, nebandys nustebinti radikaliais pokyčiais. Žinoma, tam tikri dizaino elementai leis suprasti, jog vairuojate ne „pilką dyzelį“, bet akivaizdu, jog „Ford“ žengė „Renault Sport“ padalinio pėdomis, kuomet santūrumas ir elegancija prioritetų sąraše buvo gerokai aukščiau negu perdėtas išskirtinumas.
Šiuo metu žinoma, jog naujos kartos „Focus ST“ naudos daugybę liaupsių ir kritikos gavusį keturių cilindrų variklį, kuris iki šiol buvo naudojamas „Mustang“ ir „Focus RS“ modeliuose.
2,3 litro benzininis variklis su turbina „Focus ST“ modifikacijoje turėtų išvystyti maždaug 250 - 260 arklio galių. Tokio pajėgumo širdelė turėtų „Focus ST“ savininkus supažindinti su „Hyundai i30 N“ ir „Renault Megane RS“ ar „Volkswagen Golf GTI“, kurie gali pasigirti panašaus galingumo varikliais.
„Ford“ inžinieriai atsižvelgdami į „Focus ST“ pirkėjų poreikius, sportiškam hečbekui suteiks aštriau ir greičiau veikiantį vairo mechanizmą, tiksliau veikiančią pavarų dėžę ir standesnius pakabos elementus, kurie neleis kėbului įsisiūbuoti kaip kiaurai valčiai Baltijos jūros viduryje.
Naują „Focus“ modelio versiją gamintojas turėtų pristatyti sekančių metų pradžioje.