Eugena Washington iš Palmdeilio Kalifornijoje buvo pristatyta garsiojoje „Playboy“ viloje Beverli Hilse, kur pasaulio žiniasklaidos atstovams pozavo priešais savo prizą – sportinį automobilį „Fiat 124 Spider“.
31 metų modelis ir aktorė, kuri taip pat gauna 100 tūkst. dolerių (87,5 tūkst. eurų), puikuojasi ant birželio numerio viršelio – ketvirtojo nuo to laiko, kai buvo priimtas sprendimas žurnale neberodyti niekuo nepridengto nuogumo iš priekio.
„Tam puikus laikas. Pasaulis keičiasi. Tikiuosi, tai atkreipia į žurnalą kitokias akis ir naują auditoriją“, – sakė E.Washington.
E.Washington, kurios atvaizdai žurnale pirmą kartą pasirodė kaip 2015 metų gruodžio „Mėnesio merginos“, yra tik trečias juodaodis modelis tarp 57, tapusių „Metų merginomis“.
„Tai istorija ir mano gyvenimo skyrius, nuo kurio galima atsispirti. Mėgaujuosi šia kelione ir šiuo metu darau, ką panorėjusi, diena iš dienos“, – sakė ji.
E.Washington karjera prasidėjo 2006 metais, kai ji pasirodė Tyros Banks modelių realybės šou „America's Next Top Model“ ir pateko į finalinį trejetuką. Vėliau ji suvaidino periodinį vaidmenį muilo operoje „Žavūs ir drąsūs“ ir pasirodė kovo mėnesį išleistoje romantinėje komedijoje „The Perfect Match“.
Kompanija „Playboy Enterprises“, kuriai priklauso žurnalas, kovo mėnesį paskelbė nusamdžiusi investavimo patarėją, kad jis įvertintų, ar tikslinga pasiūlyti save galimam išpirkimui.
Manoma, kad toks sandėris būtų vertas galbūt 500 mln. dolerių, o už legendinę „Playboy“ vilą, kuri buvo pasiūlyta pirkti anksčiau šiais metais, galėtų būti gauta maždaug 200 mln. dolerių.
Atėjus tokiems laikams, kai pornografija tapo lengvai pasiekiama internete, žurnalas kuria naują įvaizdį ir jau tapo santūresnis, kad būtų leidžiamas tokiose platformose kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.
Žurnalo tiražo pikas buvo 1972 metais – 7 mln., bet dabar yra maždaug 800 tūkst., sakė redakcijos direktorius Jasonas Burhmesteris.
„Tai tarsi susibalansavo. Buvo vyresnių skaitytojų, kurie norėjo nuogumo ir kurių nebėra“, – sakė jis.
„Tuo pačiu metu pardavimas spaudos kioskuose – nes mūsų nebėra plastikiniame maišelyje ir mes esam ant visų kasos aparatų knygynuose „Barnes and Noble“ – tikrai padėjo pritraukti tuos skaitytojus, kurie apie mus negalvojo“, – pridūrė jis.