Nors ne vienas gamintojas savo produktus žymi įvairiuose konkursuose pelnytais medaliais, galimybė naudoti šiuos ženklus, toli gražu, nėra pagrindinis konkursuose dalyvaujančių įmonių siekis. Gaminio įvertinimas tarptautiniu mastu atveria daugiau galimybių žengti į naujas eksporto rinkas.
Į konkursus – tik su tikslu
Kaip pasakojo bendrovės „Stumbras“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys, dalyvauti produktų konkursuose naudinga, tačiau reikia tiksliai žinoti, koks yra dalyvavimo tikslas. Vykti į konkursus vien tam, kad pasirodytum, nėra jokios prasmės.
„Nedalyvaujame visuose konkursuose iš eilės vien dėl reklamos. Renkamės tuos konkursus ir tas jų kategorijas, kurios mums yra aktualios ir kuriose norime būti pastebėti. Medaliai atveria daugiau durų, tampa lengviau pristatyti savo gėrimus platintojams. Apdovanojimai produktui suteikia pridėtinės vertės, o tai visuomet naudinga“, – teigė jis.
Laimėjo degtinių tvirtovėje
Pastarąjį kartą „Stumbro“ gaminamos degtinės buvo pristatytos nuo 2008-ųjų Maskvoje rengiamam konkursui „Geriausia degtinė“. Iš vieno prestižiškiausių tarptautinių konkursų „Stumbras“ grįžo su dviem aukso ir vienu sidabro medaliais.
Neseniai prekyboje pasirodžiusi ekologiška „Stumbras vodka“ Premium Organic degtinė auksu buvo įvertinta „Premium“ kategorijoje. Taip pat aukso medaliu „Mainstream“ kategorijoje apdovanota degtinė „Lithuanian vodka“ Auksinė. O „Subpremium“ klasėje degtinė „Stumbras vodka“ Tyra pelnė sidabro medalį.
Tarptautiniame presitižiniame konkurse „Geriausia degtinė“ kasmet išrenkami geriausi vietos ir užsienio prekės ženklai degtinių kategorijose. Tai vienas didžiausių ir reikšmingiausių būtent degtinėms skirtų konkursų, kuriame gėrimus vertina aukščiausio lygio ekspertai, mokslininkai biotechnologai, nepriklausomi profesionalai iš įvairių šalių. Konkursą stebi jungtinė jame dalyvaujančių prekių ženklų atstovų ir žurnalistų taryba.
„Šiame aukšto lygio tarptautiniame konkurse gėrimus vertina itin kvalifikuoti ekspertai, profesionalai ir žinovai. Džiugu, kad jie pripažino, jog mūsų gaminamos degtinės yra labai aukštos kokybės, niekuo nenusileidžiančios analogiškiems užsienio gamintojų gėrimams“, – sakė A. Čiburys.
Pasitikrina skirtingose rinkose
3-4 konkursuose per metus dalyvaujančios bendrovės „Stumbras“ atstovas paskojo, kad tokie renginiai pasirenkami ne atsitiktinai. Pasak A. Čiburio, produktų portfelyje turint įvairių kokybiškų gėrimų, juos galima pristatyti skirtingiems konkursams, vykstantiems šalyse, kuriose alkoholio tradicijos ir vartotojų skonis nėra vienodi.
Žinoma, svarbu ir tai, kokioje šalyje konkursas vyksta. Visuomet stengiamasi dalyvauti ten, kur matomos eksporto perspektyvos ir potencialios rinkos. Pastaruoju metu „Stumbras“ gėrimus pristatė konkursuose JAV, Rusijoje ir Vokietijoje.
„Norime suprasti, kaip atrodome skirtingose rinkose. Taip pat įdomu, kaip būsime įvertinti skirtingų šalių ekspertų, specialistų, profesionalų. Taip galima palyginti, ar mūsų gaminami gėrimai visur vertinami vienodai“, – teigė A. Čiburys.