• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nenuostabu, kad su metais keičiasi mūsų pomėgiai bei požiūris į išvaizdą. O kasmet tvarkomose spintose nesunku pastebėti kaip keičiasi skirtingo stiliaus, kirpimų ir audinių drabužiai. Net jeigu jie nepraradę išvaizdos ar neišėję iš mados, kažkodėl tiesiog nebesinori jų dėvėti, rašo indy100.com.

36

Nenuostabu, kad su metais keičiasi mūsų pomėgiai bei požiūris į išvaizdą. O kasmet tvarkomose spintose nesunku pastebėti kaip keičiasi skirtingo stiliaus, kirpimų ir audinių drabužiai. Net jeigu jie nepraradę išvaizdos ar neišėję iš mados, kažkodėl tiesiog nebesinori jų dėvėti, rašo indy100.com.

REKLAMA

Populiariausios pasaulyje drabužių parduotuvės ir prekės ženklai taip pat gerai žino kokio amžiaus yra jų klientai ir būtent jiems pritaiko didžiausią dalį asortimento.

Vartotojų pomėgius analizuojanti Insight Rooms, ėmėsi nagrinėti parduotuvės „Zara“ klientų auditoriją. Ir surado įdomių rezultatų.

Nežiūrint to, kad šio ženklo parduotuvės savo klientams siūlo ir solidžių, kuklių biurui tinkamų drabužių, visgi, jų didžiausią klientų dalį sudaro žmonės tarp 23 ir 27 metų amžiaus. O beveik visiškai susidomėjimą praranda būdami maždaug 33 metų.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau dar gerokai savo spintas šio ženklo drabužiais papildo ir dvidešimtmečiai.

Visgi, Who What Wear rašo, kad vidutiniškai šia parduotuve susidomėjimą prarandančių žmonių amžius yra apie 25 metai.

REKLAMA

Nors visi puikiai žinome, kad būtent šis amžius ir yra laikas, skirtas savo stiliaus ir įvaizdžio kūrimui, formavimui. Galbūt todėl šio amžiaus žmonės ir nebūna ištikimi vienam prekės ženklui, o iš atskirų detalių kuria savitą stilių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų