Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Italų „Autosprint“ žurnalas praneša, kad Kanados GP metu Marko Webberio pilotuojamas „Red Bull“ bolidas važiavo įtartinai, atrodė, kad RB8 naudojama sukibimo kontrolės sistema, kuri F-1 yra uždrausta.
Įtalų žurnalo teigimu, išanalizavę nuotraukas, kai Markas Webberis po susidūrimo su Giedo van der Garde akseleruoja iš posūkio, jie pastebėjo, kad „Red Bull“ bolido paliktos žymės yra tokios, kokias gali palikti tik su sukibimo kontrole esantis bolidas.
„Iškart trasoje pastebi padangų žymes, kurios nėra tęstinės (paprastai tamsesnės pradžioje, o po to paliekamos tarpais). Taip paprastai elgiasi automobilis, kai jame sumontuota sukibimo kontrolė“, - rašoma žurnale.
Italų „Autosprint“ žurnalas praneša, kad Kanados GP metu Marko Webberio pilotuojamas „Red Bull“ bolidas važiavo įtartinai, atrodė, kad RB8 naudojama sukibimo kontrolės sistema, kuri F-1 yra uždrausta.
Įtalų žurnalo teigimu, išanalizavę nuotraukas, kai Markas Webberis po susidūrimo su Giedo van der Garde akseleruoja iš posūkio, jie pastebėjo, kad „Red Bull“ bolido paliktos žymės yra tokios, kokias gali palikti tik su sukibimo kontrole esantis bolidas.
„Iškart trasoje pastebi padangų žymes, kurios nėra tęstinės (paprastai tamsesnės pradžioje, o po to paliekamos tarpais). Taip paprastai elgiasi automobilis, kai jame sumontuota sukibimo kontrolė“, - rašoma žurnale.