Sustiprino markės įvaizdį
Italijoje per pirmuosius 2008 modelio prekybos mėnesiu buvo gauta daugiau nei 20 tūkst. užsakymų.
„Peugeot“ prekės ženklo vadovas Italijoje Salvatore Internullo pasidžiaugė, kad šis apdovanojimas patvirtina, jog kuriant naują platformą ir formuojant automobilio stilių buvo pasirinkta teisinga kryptis.
„Tai išraiškingo dizaino, aukščiausios kokybės automobilis, tačiau visų svarbiausia – aprūpintas pažangiausiomis technologijomis ir gali būti varomas vien elektra. Su šiomis naujomis galimybėmis „Peugeot“ sustiprino markės įvaizdį Italijos rinkoje“, – kalbėjo gamintojo atstovas.
„Peugeot 2008“ pirkėjai gali rinktis krosoverį su benzininiu arba dyzeliniu varikliu, o taip pat 100 proc. elektrinę versiją. Pastarosios baterijos priimama maksimali įkrovimo galia siekia net 100 kW, o viena įkrova nuvažiuojamas atstumas – 320 kilometrų.
Rinko ne tik žurnalistai
Tai jau šeštas kartas, kai „Peugeot“ pelnė prestižinį apdovanojimą Italijoje. 2007 metais jį pavyko iškovoti 207 hečbekui, 2010–aisiais geriausiu buvo išrinktas miesto visureigis 3008, 2013–aisiais – 208 modelis, 2014–aisiais – krosoveris 2008, o 2015–aisiais – vidutinio dydžio miesto automobilis 308.
Šiais metais prie geriausių italų automobilių žurnalistų pirmą kartą prisijungė iš speciali žiuri, sudaryta iš nuomonės lyderių ir žinomų visuomenėje ekspertų. Iš pradžių visi jie balsavo rinkdami septynis modelius, kurie pateko į finalą.
„Auto Europa“ apdovanojimą gavęs modelis paprastai tampa vienu iš populiariausių naujų automobilių Italijos rinkoje. Jis renkamas iš 15 kandidatų, kurie turi būti gaminami Europoje serijiniu būdu, mažiausiai 10 tūkst. vienetų tiražu, o taip pat parduodami ir kitose Senojo žemyno rinkose.