Madų namams "Dolce & Gabbana" buvo uždrausta Italijos leidiniuose skelbti prieštaringai vertinamą reklamą, keliančią asociacijų su grupiniu išžaginimu, antradienį pranešė šalies reklamos priežiūros institucija.
Reklama, kurioje pavaizduota, kaip vienas vyras nuoga krūtine mėgina prispausti moterį prie žemės, o į juos žiūri kiti vyrai, buvo uždrausta nuo pirmadienio, savo pranešime nurodė Reklamos priežiūros institutas.
Pasak jo, ši reklama "įžeidžia moterų orumą, nes moteriškoji figūra pavaizduota žeminančiu būdu. Moters žvilgsnis nutolęs, jos veide matyti atsiribojimo išraiška".
Moteris šioje reklamoje "yra prikaustyta prie žemės ir pajungta vyro valiai", rašoma pranešime.
"Dėl bejėgiškos moters padėties ir vyrų aplink ją ši reklama skatina manyti, kad ji yra prievartaujama ar kad prieš ją naudojamas smurtas", - teigė institutas.
Reklama, skirta "Dolce & Gabbana" 2007 metų pavasario- vasaros kolekcijai, pasirodė keliuose Italijos moterų žurnaluose ir dienraštyje "La Repubblica".
Praėjusį penktadienį 13 Italijos senatorių ir lygių galimybių ministrė Barbara Pollastrini (Barbara Polastrini) bendrame laiške, kuris buvo nusiųstas Reklamos priežiūros institutui, pareikalavo, kad ši reklama būtų uždrausta.
Praėjusį mėnesį ta pati reklama buvo uždrausta ir Ispanijoje. Dėl šio žingsnio "Dolce & Gabbana" pavadino Ispaniją "šiek tiek atsilikusia".