Italijos infrastruktūros ir transporto ministras Matteo Salvini teigė, kad tai neturėtų būti visuotinis greičio apribojimų didinimas, o būtų taikomas tik toms greitkelių atkarpoms, kurios laikomos saugiausiomis.
Jis pridūrė, kad nereikia baimintis šios priemonės, nes greitkeliai eismo požiūriu yra saugi kelių rūšis, nes dauguma tragiškų eismo įvykių įvyksta ne juose, o 1 klasės keliuose.
Be to, pastaraisiais metais Italijoje apskritai labai sumažėjo avarijų skaičius. Italijos žurnalo „Money“ duomenimis, 2014 metais buvo užfiksuota 14 tūkst. avarijų, o štai 2021 metais – perpus mažiau.
Iš 7 000 kilometrų ilgio Italijos greitkelių, 2 000 kilometrų sudaro atkarpos, kuriose yra trys ar daugiau eismo juostų. Vyriausybės atstovai maksimalaus leistino greičio didinimo galimybę pirmiausiai svarsto šiose atkarpose: A4 (Milanas – Breša), A26 (Genuja Voltri – Gravellona Toce), A14 (Bolonija – Baris) ir A30 (Kaserta – Salernas).
Pagal šiuo metu Italijoje galiojančias kelių eismo taisykles, viršijus maksimalų leistiną greitį 20 km/val. ar daugiau, vairuotojai turėtų sumokėti 175 eurus siekiančią baudą. Viršijus 50 km/val. teks sumokėti mažiausiai 545 eurus.