• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai iki šiol neturi vieningos nuomonės kas yra funkcionalus automobilis. Ar tai universalas? Ar tai padidinto pravažumo hečbekas? O galbūt – vienatūris?
Garsusis automobilių dizaineris ir inžinierius, Giorgetto Giugiaro, turėdamas laisvo laiko užsiimdavo netradicinių ateities automobilių kūrimu. Vietoj to, kad skirtų daugiau dėmesio savo žmonai, vaikams ar kitiems pomėgiams, ne vieną įspūdingą automobilį sukūręs specialistas sugrįždavo prie braižymo lentos ir pradėdavo kurti.

Automobilių gamintojai iki šiol neturi vieningos nuomonės kas yra funkcionalus automobilis. Ar tai universalas? Ar tai padidinto pravažumo hečbekas? O galbūt – vienatūris?
Garsusis automobilių dizaineris ir inžinierius, Giorgetto Giugiaro, turėdamas laisvo laiko užsiimdavo netradicinių ateities automobilių kūrimu. Vietoj to, kad skirtų daugiau dėmesio savo žmonai, vaikams ar kitiems pomėgiams, ne vieną įspūdingą automobilį sukūręs specialistas sugrįždavo prie braižymo lentos ir pradėdavo kurti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Italdesign Capsula (1)


Automobilis visiems gyvenimo atvejams
Automobilis – transporto priemonė ir dar daugiau. Tai – darbo įrankis įvairioms įmonėms ar net valstybinėms institucijoms. Ar policijos pareigūnai galėtų dirbti be automobilių? Ar medikai galėtų skubėti gelbėti žmonių gyvybių be automobilio? Teoriškai – galėtų.
Giorgetto Giugiaro norėdamas išspręsti brangų, specialioms reikmėms skirtų automobilių, gamybos procesą, pradėjo darbuotis prie projekto, kuris visiems laikams būtų pakeitęs valstybinių įmonių automobilių parkus.
Pagrindinis dizainerio tikslas buvo sukurti važiuoklę, kurią būtų galima pritaikyti įvairiausioms reikmėms: taksi, greitajai pagalbai, mokyklos autobusui, policijai. Tinkamų kandidatų sąrašą galima tęsti ir tęsti.

REKLAMA

Italdesign Capsula (4)


Nepigus konstruktorius
Automobilio važiuoklė buvo šio didžiulio konstruktoriaus pagrindu. Po keleivių kojomis slypėjo elektros instaliacija, , priekiniai ir galiniai žibintai, variklis, degalų bakas ir kiti svarbūs agregatai, kurie leisdavo važiuoklei judėti į priekį.
Visa kita, su keleto specialistų pagalba, buvo pakeičiama per maždaug 30 minučių. Jeigu vieną akimirką savo automobilį norite paversti iš tradicinio hečbeko į talpų keleivinį autobusą – ne problema.
Automobilis buvo sukonstruotas taip, jog atsuktuvą rankoje bent keletą kartų laikę žmonės galėtų be didelių pastangų nuimti stogą, priekinę, šoninę ir galinę kėbulo sekcijas ir jas pakeisti kitomis. Universalumas ir gebėjimas automobilį pakeisti pagal savo poreikius buvo unikalus ir išskirtinis „Capsula“ projekto bruožas.
Kaip ir daugelis tokio tipo projektų – „Capsula“ būtų priklausęs ne pigių automobilių kategorijai. Tuomet buvo kalbama, jog „Capsula“ kaina prilygtų gerai sukomplektuotam „Mercedes Benz 190E“ sedanui – maždaug 35 000 - 40 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų