Kompanija „Nestlé”, kuriai priklauso „KitKat“ prekinis ženklas, skaičiuoja, kad pasaulyje kiekvieną sekundę suvartojama 650 „KitKat“ šokolado lazdelių, o Japonijoje šis šokoladas yra mėgstamiausias visoje šalyje nuo 2012 m. Kaip rašo „Time“, „KitKat“ ne tik pirmasis rinkoje buvo parduodamas kaip užkandis, kuriuo skatinama dalintis su kitais, bet ir pirmasis tokio pobūdžio gaminys, kuris tapo pasauline manija.
Žurnalas taip pat pažymėjo, kad „Google“ naująją savo „Android“ operacinę sistemą pernai pavadino „KitKat“, taip pat tai, kad „KitKat“ šių metų sausį atidarė pirmąją savo parduotuvę Tokijuje. „KitKat“ fanai Japonijoje gali rinktis iš daugybės „KitKat“ batonėlių, kurių išvaizda ir skonis visiškai skiriasi nuo bet kurių kitų pasaulyje. Tik čia galima paragauti žalią wasabi skonio ar žaliosios arbatos skonio „KitKat“, rožinį „KitKat“, kurio skonis primena braškinį sūrio pyragą ir kt.
Ikona tapęs keturių lazdelių šokoladinis batonėlis 1935 m. buvo pagamintas Jungtinėje Karalystėje. „KitKat“ pavadinimas kildinamas iš XVII a. pabaigos Londono. Anglijos sostinės literatų klubas susitikdavo pyragų parduotuvėje, kurios savininkas buvo konditerininkas Christopheris Catlingas. Literatų klubas buvo pavadintas „KitKat“ klubu, pagal parduotuvės savininko vardo trumpinį.
Įtakingiausių šokolado batonėlių sąrašą kūrę „Time“ žurnalistai apklausė šokolado ekspertus ir istorikus. Visą sąrašą galite rasti čia: 13 populiariausių šokoladinių batonėlių sąrašas.