Daugiau, nei akivaizdu, jog informacinių technologijų kompanijos turi ypač didelę įtaką pasaulio ekonomikoje, ypač tada, kai pradedame kalbėti apie didžiausias. Kai kurių kompanijų, kaip šiuo atveju „Apple“, mėgdžiojimu užsiima kas tik netingi, o šį kartą tai daro alkoholinių gėrimų kompanija.
Sidro reklamoje, kurią galite pamatyti apačioje, šmaikščiai pamėgdžiojama kompanija „Apple“. Veiksmas vyksta vietoje, kuri iš esmės primena „Apple“ parduotuvių išplanavimą, o reklamoje naudojami žodžiai, kaip kad „bevielis ryšys“, „du branduoliai“, „prisijungimas“ ir panašiai. Reklamos vinis - obuoliai.
Reklamą sugalvojo kompanija „Somersby“, kuri yra įsikūrusi Anglijoje. Nors reklama sulaukė daugybės teigiamų įvertinimų dėl juodo humoro, kai kurie „YouTube“ vartotojai pusiau juokais, pusiau ne sako, jog „Apple“ tik ką pasibaigus Šv. Velykoms pateiks ieškinį dėl neteisėto obuolių bei jos parduotuvių išplanavimo naudojimo reklamos tikslais. Tai, gigantui, neva - tik juokai.