Norėdami pamatyti „Elite Motors“ virtuvę ir užkulisius, į Kaune esančias dirbtuves atvykome pačiu tinkamiausiu laiku. Atsivėrę garažo vartai mums leido pažvelgti į naujausią dirbtuvių projektą – „Audi R8“.
Modifikacijų ribos pasiektos?
Kiekvieno projekto autorius puikiai įsivaizduoja kaip turi atrodyti galutinis rezultatas. Kiekvienas projekto autorius žino kada nubrėžti liniją ir kada sustoti. Vis dėlto, kuomet pradedame šnekučiuotis apie automobilius, kurie atvyksta į „Elite Motors“ dirbtuves, labai greitai supranti, jog aukštesnės klasės automobilių arba superautomobilių modifikavimo ribos yra pasiektos arba jos bus pasiektos artimiausioje ateityje.
„Mūsų klientų poreikiai ir norai per pastarąjį dešimtmetį nepasikeitė. Vis dėlto, keičiantis automobilių technologijoms sumažėjo pakabos modifikavimo galimybės. Kažkada populiarumo viršūnėje buvusios „LED“ šviesos dabar užima labai mažą atliekamų darbų dalį. Tokia pati situacija yra ir garso sistemų tobulinime – naujuose automobiliuose montuojama sistema yra ištobulinta iki mažiausių smulkmenų, tad į šią sritį net nėra prasmės kištis“, – priduria Robertas.
Vis dėlto, išskirtinių dirbtuvių vadovas iškart priduria, jog galimybių ribas nustato klientas. Būtent jis į „Elite Motors“ kreipiasi turėdamas kažkokią viziją ar keletą pavyzdžių, kuriuos yra matęs interneto platybėse.
„Pirmame susitikime visuomet aptariame būsimo projekto viziją. Įsitikiname ar mūsų partneriai gamina reikiamas detales, pristatome savo viziją. Trumpai tariant – aptariame kiekvieną smulkmeną, dėl kurių vėliau nereikėtų ginčytis“, – pasakoja pašnekovas.
Projektu trukmė priklauso nuo kiekvieno automobilio
Vargu ar būtų galima nustatyti tikslų terminą, kuris leistų suprasti kiek laiko užtruks automobilio modifikavimas, remontas ar restauracija. Šiuos procesuose yra pernelyg daug smulkmenų, kurios gali tapti pagaliu vežimo ratuose.
Norėdami sužinoti kiek laiko automobiliai praleidžia „Elite Motors“ dirbtuvėse iki tol, kol jiems uždegama žalia šviesa, iškart susikoncentravome į patį naujausią dirbtuvių projektą – „Audi R8“.
„Automobilio modifikavimas užtruko tik dvi dienas, bet pats procesas iki to buvo labai ilgas. Matote, visos detalės gaminamos pagal užsakymą, atsižvelgiant į automobilio kėbulo numerį. Tokiu būdu detalių gamintojas ir mes galime suteikti autentiškumą ir serijos numerį“, – priduria Robertas.
„Tai galioja ne tik automobilio kėbulo detalėms, bet ir ratlankiams.“
Kadangi visos reikiamos detalės buvo gaminamos pagal užsakymą, tiek vienai, tiek kitai pusei reikėjo apsišarvuoti kantrybe. Kėbulo dalys į Lietuvą atkeliavo po trijų mėnesių, o ratlankiai – po keturių mėnesių. Išmetimo sistema į dirbtuves buvo atvežta po dviejų savaičių, tad jeigu užsimanėte panašaus pobūdžio projekto, iškart pasiruoškite palaukti tris ar keturis mėnesius, kol galėsite džiaugtis naujais aksesuarais pasipuošusiu automobiliu.
Plėtros planuose – užtikrintumas
Spartus klientų augimas – kiekvienos įmonės tikslas ir siekiamybė, bet ar tai svarbiausia? Šnekučiuodamiesi su „Elite Motors“ dirbtuvių vadovu, Robertu, supratome, jog stabilumas ir patikimų partnerių ratas yra svarbesnis negu nuolatinis augimas ir plėtra.
„Apie kompanijos plėtrą galvojame, bet ties tuo ir sustojame, mat tai šiuo metu nėra prioritetas. Turime klientų užsienyje su kuriais nuolatos dirbame. Taip pat neseniai pradėjome gaminti „Brabus“ automobilius Jungtinėse Valstijose. Kol kas – tai pavieniai projektai, bet esant poreikiui, užsakymą galime įgyvendinti bet kuriame pasaulio kampelyje.“
Modifikacijų sąrašas: Iš anglies pluošto pagamintas „Vorsteiner“ priekinis buferis ir jam skirtas spoileris „Vorsteiner“ galinio buferio difuzorius Iš anglies pluošto pagamintas „Vorsteiner“ sparnas ant bagažinės dangčio „Vorsteiner“ 20 ir 21 colių skersmens ratlankiai „Quick Silver“ iš titano pagaminta reguliuojamo garso išmetimo sistema