• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš Kryžkalnio į Vilnių keliavusi Ramunė (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi) susidūrė su nemalonia situacija – susidubliavus keleivių bilietams, moteris liko be savo sėdimos vietos ir visą kelionę turėjo praleisti važiuodama ant prie tualeto esančių autobuso laiptų. 

Iš Kryžkalnio į Vilnių keliavusi Ramunė (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi) susidūrė su nemalonia situacija – susidubliavus keleivių bilietams, moteris liko be savo sėdimos vietos ir visą kelionę turėjo praleisti važiuodama ant prie tualeto esančių autobuso laiptų. 

REKLAMA

Į sostinę važiavusi Ramunė pasakoja, kad maršrutas Klaipėda-Vilnius populiarus būna visus metus ir nepaisant metų laiko važiuojančių visą laiką būna daug. Todėl ir visos vietos autobuse dažniausiai būna užimtos.

Visgi, tokia situacija, su kuria moteris susidūrė keliaudama su tarpmiestinių reisų įmonės „Toks“ autobusu iš Kryžkalnio į Vilnių,  paliko Ramunė apstulbusią.

„Iš anksto turėjau nusipirkusi bilietą, jame nurodyta vieta – 21. Kadangi vairuotojai prašo žmonių sėsti į savo vietas, ėjau ieškoti savosios. Matau, užimta. Sėdi du vaikinai su krepšiais. Iš pradžių pamaniau, kad nieko tokio, visiems susėdus atsiras laisva vieta ir įsitaisysiu. Klydau“, – pasakoja Ramunė. 

Anot pašnekovės, visiems žmonėms susėdus į vietas, Ramunė ir dar viena keleivė, kuri taip pat turėjo nusipirkusi bilietą, liko stovėti. 

„Pasakiau vairuotojui, kad mano 21 vieta. Jis paklausė vaikinų, kodėl jie sėdi 21 ir 22 vietose. Vienas atsakė, kad jo vieta 22, kitas, kad 17, bet irgi užimta. Sėdinčiojo 17 vietoje paklausus to paties, jis sako: „Mano irgi 17 vieta.“ Kaip gali parduoti bilietą su dviem 17 vietomis?“, – pasipiktinimo neslepia Ramunė.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl susidariusios situacijos, moteris sako, kad neliko nieko kito, kaip pasodinti ją ir kitą likusią stovėti keleivę ten, kur buvo vietos.

Taigi, viena buvo pasodinta ant papildomos kėdės prie vairuotojo, o Ramunei buvo duota pagalvėlė įsitaisyti ant laiptų prie tualeto.

REKLAMA

Visgi, toks keliavimo būdas pašnekovei pasirodė itin pavojingas, ypač žinant, kad kelionės atstumas virš 230 kilometrų.

„Aš ištverminga, galiu ir pasėdėti ant žemės, bet tai nesaugu. Kai kurie vairuotojai primena užsisegti saugos diržus, o čia aš be nieko, tik su pagalve. Po to, kai Šakių rajone įvyko autobuso avarija, baisu net pagalvoti, kaip išskrisčiau tokiu atveju lauk. Juk kelionė ne 1 o virš 230 kilometrų“, – pasibaisėjusi moteris.

Ramunė teigia taip pat nesuprantanti, kodėl „Toks“ bilietų pardavimo sistema nesutvarkoma taip, kad visi turėtų savo vietas.

REKLAMA
REKLAMA

„Juk negali būti du vieno reiso bilietai su tuo pačiu numeriu“, – sako Ramunė.

Paaiškino kaip parduodami bilietai

Naujienų portalo tv3.lt žurnalistams pateikus užklausą UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijai „Toks“, dėl kokių priežasčių galėjo kilti susidariusi Ramunės situaciją jie nurodė, kad „už bilietų pardavimą atsakinga yra bendrovė „Kautra“. O kreiptis reikėtų į bilietų parduotuvę autobusubilietai.lt

„Kautros“ valdoma bilietų parduotuvė autobusubilietai.lt aiškino, kad ši parduotuvė tik vienas iš galimų būdų, kaip keleivis gali įsigyti autobuso bilietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Į tą patį autobusą bilietai taip pat gali būti įsigyjami ir kitur – autobusų stočių kasose, savitarnos terminaluose, iš vairuotojo autobuse. Internetu įsigytų bilietų informacija iškart po bilieto įsigijimo automatiškai pereina konkrečiam vežėjui ir daugiau į tą konkrečią vietą įsigyti bilieto techniškai neįmanoma nei per šią svetainę, nei kitose pardavimo vietose“, – tvirtina jie.

Autobusų bilietų parduotuvės atstovai sako, kad iškilus tokioms situacijoms yra reaguojama ir su specialistų pagalba bandoma išsiaiškinti ar negalėjo kilti bilietų parduotuvės veikimo trikdžių.

REKLAMA

Tiesa, patvirtinti faktą ar Ramunės kelionėje bilietai iš tiesų dubliavosi, anot bilietų parduotuvės atstovų, gali tik „Toks“.

Paprastai vežėjai, kai į juos kreipiasi, kiekvieną atvejį išnagrinėja individualiai ir atsižvelgdami į konkrečią situaciją ir keleivių vežimą reglamentuojančius įstatymus, priima atitinkamus sprendimus“, – aiškina autobusubilietai.lt atstovai.

Naujienų portalo tv3.lt žurnalistai dėl šio įvykio dar kartą išsiuntė užklausą UAB „Toks“, tačiau kol kas atsakymo negavo. Gavus įmonės atsakymą, publikaciją papildysime.

Aukok
REKLAMA
Tai žinoma, jis sėdėjo ne savo vietoje ir turėjo eiti į savo 17 vietą ir spręsti ten savo problemas, nagli kaip reikiant, apie vyriškumą nėra ką kalbėti, minkštaruriai.
Na, bet ir vaikinas pasitaikė geras, kad atsidrėbė į merginos vietą ir sėdi kaip ožys. Juk jo vieta buvo 17, tai ko sėdi merginos vietoje? Galėtų jis iš mandagumo ant laiptų pasėdėt. Ot tai vyras!
Pas mus kaip visada , pardavėjų 15 , atsakingų 18 , techologijų amžius, bet niekas nieko nežino .
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų